Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zásilku od PROMOTIME S.R.O. O 9600046449 převzal k doručení kurýr In TIME Brno ve čtvrtek 17.12..Při mém doručení na jinou adresu se zásilka ztratila.Vaší operátoři(Brno) mě po několikerých hovorech, vždy ujistili,že zásilka bude doručená druhý den.K dnešnímu dni jsem zásilku neobdržela!!!Dokonce jsem již opětovně několikrát urgovala a i na osobním odběru byla 23.12v 14.30h,ale bez úspěchu.Zásilka je v hledání.Ted už se bohužel s vánočním dárkem můžu rozloučit.A Vaší společnost nebudu doporučovat.Pěkné Vánoce celému Vašemu neschopnému týmu přeje Horáčková Lenka
12ti letá whisky s certifikátem
Doručit i 24.12.osobně na adresu bydliště Bořetická 17 62800 Brno Néééé zaměstnání!!!! Jinak už nemám zájem.
|
Tweet |
V daném případě spotřebitelce doporučujeme pro efektivní řešení dané situaci upozornit prodávajícího, tj. odesílatele zboží na to, že zvolená přepravní služba nedoručuje řádně balíky.
Prodávající má totiž s přepravní společností uzavřenou zasílatelskou smlouvu, a proto jako jediný může ovlivnit, zda do svojí nabídky vloží jiné přepravce, aby předcházel problémům v budoucnosti. Má-li prodávající již na výběr i jiné přepravce, je vhodnější si zvolit pro doručování balíku primárně je.
Zároveň si může sám spotřebitel stěžovat na centrále přepravní společnosti na to, že balík nebyl doručen v termínu. Přepravní společnost odpovídá za škodu, která by mohla spotřebiteli vzniknout v důsledku nedoručení balíku.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.