Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dnes 23.12.2015 kolem 14 hodiny, jsme s manžeklo měli úmysl, dokoupit základní a čerstvé potraviny na štědrovečerní stůl. Jaké bylo naše udivení, když v Kauflandu v Ostravě Mariánských horách, neměli ani jeden jediný druh brambor, a šéfová se tvářila, že se jí to netýká a na dotaz proč, s námi nehodlala komunikovat. Taktéž zde nebylo možné zakoupit banány, základní ovoce na štědrovečerní stůl. Hrubá chyba profesionála nemyslíte? Nakonec jsme spokojeně nakoupili i se zajímavými cenami kousek v Lidlu a v Tescu. Nejspíš tak budeme dělat i v budoucnosti. Kaufland u nás v Mariánských horách v Ostravě, je silně pokulhávající už delší dobu, co se sortimentu a to myslím toho základního, a o kvalitě například zeleniny už vůbec nemá cenu hovořit.
Důslednější kontrola nad zásobováním a jakosti zboží
|
Tweet |
Má-li spotřebitel pochybnosti o splnění jakostních požadavků prodávaných potravin, doporučujeme dát podnět k provedení kontroly příslušnému dozorovému orgánu.
Státní veterinární správa vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu, popřípadě Státní zemědělská a potravinářská inspekce, která vykonává dozor v oblasti potravin rostlinného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení.
Zákon prodejcům neukládá, aby všechno zboží bylo k dispozici po celou jejich otevírací dobu. Může dojít k vyprodání zásob a pokud obchodník dostupnost takového zboží nijak negarantuje, nedošlo v takovém případě k zákonnému pochybení. Zásobování je interní záležitostí společnosti, která by však měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků.
Doporučujeme spotřebiteli obrátit se s tímto podnětem přímo na společnost prostřednictvím jejího zákaznického servisu. Společnost by totiž měla mít zájem na tom, aby se její zákazníci rádi vraceli do prodejny, protože se v ní cítí dobře. Stížnosti na chování konkrétních zaměstnanců, neplnění jejich pracovních povinností, by měly směřovat přímo k jejich nadřízeným a vedení uvedené provozovny.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět. Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz. Zákaznické centrum,
Kaufland Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.