Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#8951Balík do ruky a upozorňování na vzniklé změny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.12.2015, před 9 lety

Jiří Hanč

Znění stížnosti

Dobrý?! den. Včera 23.12.2015 jsem měl, dle sms od České pošty obdržet balík do ruky, ale co čert nechtěl, pokazil se jim nějaký dopravník či co, ale to, že by někdo zaslal sms o tom, že balík leží na poště Brno 22, tak to chci asi moc, abych byl schopen na poslední chvilku "balík do ruky" "osobně vyzvednout"!!!!!! Vaše avízo bez časově určeného doručování je opravdu k pohledání. Takže mi až do pondělí 28.12.2015 leží dárky na poště, takže děkuji a Vám milá Česká pošto taky přeji pěkně svátky a už byste měli jít dělat něco jiného, jelikož doručování Vám opravdu nejde!!!Ani zvonek u dveří, celej den člověk čeká, kdy mu budou doručovat balík, moc parádní zábava......prostě vyklopit na nejbližší poště a i když je to balík do ruky.....VÁŽENÍ....V PONDĚLÍ BY MI TEN BALÍK MĚL NĚKDO DORUČIT DO RUKOU A NE NA POŠTU!!!!!TAK SEM ZVĚDAV, JAK SE ZACHOVÁTE....TOHLE UŽ JE NA ČOI!!!


Požadované řešení

dotáhnou doručení do konce dle nabízené služby!!! Já doma byl a čekal, vaší chybou mi zásilka nebyla doručena do rukou a já odmítám chodit si pro to na poštu, Jelikož se služba jmenuje a opakuji "BALÍK DO RUKY" ne na poštu!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2015 14:18, před 9 lety

V případě služby balík do ruky si zákazník zaplatí službu, u které dle deklarovaných vlastností této služby očekává, že Česká pošta doručí balík přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště.

Pokud však zákazník nalezne výzvu ve schránce, přestože byl po celou dobu na udané adrese, může podat na příslušné poště reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma. Děje-li se však tento způsob doručování balíků do ruky opakovaně, doporučujeme podat současně i podnět Českému telekomunikačnímu úřadu k provedení kontroly, neboť tento dozorový orgán má oprávnění k státnímu dohledu na poskytováním poštovních služeb a může při zjištěném pochybení ukládat i citelné pokuty.

Kvalitu poskytovaných služeb může zákazník poštovních služeb reklamovat u kterékoli pošty. Jen tak lze docílit plnění závazků Českou poštou a zkvalitnění jejích služeb.

Reklamovat poskytovanou službu lze na kterékoliv poště, spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může stěžovatel podat do jednoho měsíce námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Proti zamítnuté reklamaci je také možné se bránit pomocí postupů České pošty. Česká pošta se odmítla zabývat stížnostmi svých zákazníků podanými prostřednictvím služby mimosoudního řešení sporů VašeStížnosti.cz, neboť disponuje vlastním systémem řešení stížností, který považuje za plně dostačující. Není-li spotřebitel spokojen s poskytováním poštovních služeb, může kromě uplatnění reklamace podat i stížnost. Stěžovat si může spotřebitel i telefonicky nebo e-mailem.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.