Počet nahlášených stížností: | 95 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
plastová clona tmavá přišla ulomená,krabice nepoškozená,ten ulomený
kousek byl mimo bublinkový sáček v paírové krabici.Zřejmně k poškození došlo již při balení.Děkuji za nahrazení poškozeného dílu.
Nahrazení poškozeného dílu -šedivé stínítko.
|
Tweet |
V případě smlouvy uzavřené dálkovým způsobem (například nákup na internetu) má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. Jestliže tedy dodané zboží neodpovídá požadované jakosti, doporučujeme spotřebireli vyžít této možnosti namísto uplatnění reklamace. Odstoupení od smlouvy je třeba zaslat v textové podobě, postačí tedy zaslání emailu či textové zprávy. Nejjistějším způsobem je však zaslání odstoupení písemné formě, nejlépe doporučeným dopisem s dodejkou.
Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení.
Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.