Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Pekny den,
Tovar bol objednany 31. 10. 2015, s tým že stoličky budú do 6 týždňov a teda sme dúfali že do novozariadeného bytu do vianoc budeme mať stoličky..
citujem maily:
na zaklade telefonatu s Vasim zakaznickym oddelenim, kde nam bolo oznamene ze stolicky (Sylwek 1 (krémová D1P, ořech tmavý)
kód: 909-0884/002 z objednavky c 9915152215 BOLI NA VASOM CENTRALNOM SKLADE POSKODENE, do dnesneho dna neevidujeme ziadne vratenie uvedenej
sumy 4 396 Kč za tovar.
S pozdravom
Marcel Mrvecka
07/12/2015 urgencia telefonicky
18/12 , 22/12 urgencia emailom
kontaktne osoby z OKAY: Andrea Jordanová, p.Magdalena a
4ks židle, (Sylwek 1 (krémová D1P, ořech tmavý) kód: 909-0884/002, Objednávka č. 9915152215
nedodaný tovar z dôvodu poškodenia na sklade, dohodnuté s pani.Magdalenou na Helpdesk-navrácení platby..
nevrácení sumy 4 396 Kč...
|
Tweet |
V případě, že se smluvní strany vzájemně dohodly na zrušení objednávky, uplatní se obecná úprava odstoupení od smlouvy dle § 2001 a následující občanského zákoníku. Platí, že smlouva se ruší od počátku a strany zrušené smlouvy si mají vrátit, co si navzájem plnily dle pravidel o vydání bezdůvodného obohacení (§ 2993 občanského zákoníku).
Občanský zákoník stanoví, že se tak musí stát bez zbytečného odkladu, ale konkrétní lhůtu neupravuje a ani se jednotně upravit nedá. Není-li lhůta stanovena, je nutné podnikatele k vrácení vyzvat a určit mu přiměřenou lhůtu, termín, do kdy má plnění vrátit. Nedodrží-li jej, bude mít spotřebitel vedle práva na vrácení kupní ceny i právo na zákonný úrok z prodlení, který činí 8,05% z dlužné částky za rok.
Výzvu s uplatněním práva na vydání neoprávněně získané hodnoty je nutné adresovat a doručit tomu, kdo ji získal a drží. Písemná podoba není povinná, ale pro lepší důkazní pozici ji doporučujeme, nejlépe doporučeně s dodejkou. Výzva v tomto případě sehrává dvojí roli. Jednak plní funkci oznámení, že k obohacení na úkor jiného došlo a dále v souladu se zákonem určí splatnost, tj. okamžik, kdy se může spotřebitel svého nároku domáhat u soudu.
Vážený pane Mrvečko,
reaguji na Váš podnět ohledně časové prodlevy ve vrácení platby z objednávky č. 9915152215.
Velice se Vám omlouvám za prodlevu, které v této situaci nastala. Mohu Vás ujistit, že se nejedná o standardní situaci a prodloužení termínu bylo způsobeno neočekávanými technickými komplikacemi na centrálním skladě.
Vaše platba však byla vrácena dne 11. 2. 2016 zpět na Váš účet.
Věřím, že nyní je již vše v pořádku a i přes nastalé nepříjemnosti zůstanete naším zákazníkem.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lucie Rosypalová,
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz
Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.