Společnost


A3 SPORT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#8957Neuznaná reklamace pánská obuv NIKE AIR MAX 90 LTR

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.12.2015, před 9 lety

Libor Nix

Znění stížnosti

Dobrý den. Chtěl bych podat stížnost na neuznanou reklamaci pánských bot NIKE AIR MAX 90 LTR zakoupené v A3 Sport Jihlava. Tuto obuv jsem kupoval svému synovi dne 25.3.2015. Tato obuv je označena jako "módní" tudíž je nošena pouze na cestu do školy a ze školy. Nebyla používána jako sportovní,běžecká ani jinak než společenská.A při takovém normálním používání a to né každodenním byla gumová podrážka prošoupána až do samotného prasknutí.S touto vadou nemohu souhlasit.Proto tuto vadu dne 23.11.2015 šla manželka do prodejny A3 Sport s.r.o Jihlava reklamovat. Vyřízení reklamace 9.12.2015 ZAMÍTNUTO! Boty v hodnotě 3,490 Kč a od světové značky NIKE by podle mého rozumu měly vydržet alespoň ty 2 roky. Výrobky(boty) značky NIKE sám používám od roku 1993. Vždy mi boty vydržely každodenním nošením minimálně 3 roky. Sám nosím NIKE SNOX zakoupené v roce jaro 2012 a nosím je i v zimě. Proto jsem touto událostí nemile překvapen že taková značka jakou je NIKE zamítne oprávněnou reklamaci. Věříme že dojde k přehodnocení této zamítnuté reklamace. S pozdravem Nix Libor


Produkt

značková obuv NIKE AIR MAX 90 LTR 652980004


Požadované řešení

Chtěli bychom vrátit hotovost pokud to nebude možné požadujeme výměnu zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.12.2015 11:07, před 9 lety

Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození. Pokud se vada projeví později a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2016 15:28, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.