Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
Rád bych ukončil VIP členství u společnosti be2, respektive odstoupil od smlouvy do 14 dní od uzavření. Jedná se o produkt VIP členství na zkoušku na jeden měsíc s 50% slevou, kde nebylo avizováno, že dochází k automatickému prodloužení smlouvy a následně strhávání finanční částky z karty automaticky. Produkt jsem si pořídil dne 25. 12. 2015 a poté přečetl různé recenze na internetu a jejich všeobecné obchodní podmínky, z čeho jsem dospěl k závěru, že společnost jedná nesolidně a začal jsem okamžitě jednat resp. 26. 12. 2015. Rozhodnul jsem se produkt vypovědět ve 14 denní lhůtě bez udání důvodu, na což mám ze zákona právo a je to v souladu s jejich všeobecnými obchodními podmínkami, učinit tak chci bez nároku na již zaplacenou částku v celkové výši CZK 74,50 (včetně DPH). Postupoval jsem dle kroků, co společnost uvádí ve VOP v 4 odstavci a napsal písemnou žádost dle přiloženého vzoru, který společnost uvádí a odeslal na kontaktní email v příloze (zakaznickyservis@be2.cz). Ovšem jakýkoliv pokus o odeslání emailu proběhl neúspěšně, email se vždy vrátil, že nemohl být doručen a jakákoliv emailová komunikace ze strany společnosti je mě znemožněna, což je v rozporu s jejich VOP. Veškeré pokusy o emailovou komunikaci si archivuji a rozhodnul jsem se poslat i odstoupení od smlouvy prostřednictvím pošty na adresu společnosti v Lucembursku, abych měl potvrzení od pošty, že jsem jednal ve 14 denní lhůtě, kde mám právo na odstoupení od smlouvy. Chci se zeptat, jaké mám popřípadě podstoupit další kroky, aby došlo ke kladnému vyřízení mého požadavku na straně společnosti ve 14 denní lhůtě?
VIP členství na portálu seznamky be2
Odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dní od zaplacení VIP členství, na které mám ze zákona právo bez udání důvodu, které je v souladu s VOP společnosti be2 ve 4 odstavci. Tím žádám zrušení VIP členství u společnosti be2 a tím tedy i automatického prodloužení VIP členství, následně smazání profilu a ukončení veškerých vztahů s touto společností. Požaduji vyjádření společnosti, že všechny požadované kroky z její strany byly učiněny a nebude po mě dále nic požadovat.
|
Tweet |
Výpověď zpoplatněného smluvního vztahu s touto společností je účinná jen v případě, že bude podána formou výslovného, písemného prohlášení. Ačkoliv tuto podmínku považujeme ve spotřebitelských smlouvách za nepřiměřenou, jedná se o jediný spolehlivý způsob, jak spotřebitel může vypovězení smlouvy později prokázat. Je vhodné ponechat si doklad prokazující odeslání písemnosti.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
User ID: 075b0fd4652f8a9932abfc53
Dobrý den.
Jako ústřetový krok z naší strany byla částka ve 74,50 Kč k datu 04.01.2016 refundovaná.
V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat opětovně, zakaznickyservis@be2.cz
Uvedený případ je již z naší strany považován za uzavřen
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den,
Po vyjádření společnosti jsem ihned provedl kontrolu profilu a skutečně došlo k ukončení již zmíněné služby - VIP členství. Následně jsem provedl smazání profilu a tímto věc z mé strany považuji za uzavřenou.
Děkuji