Počet nahlášených stížností: | 39 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Do dnešního dne, tj. 27.12.2015 mi nebylo doručeno zboží z voucheru, který jsem uhradila 7.12.2015 a je platný do 31.12.2015. Na voucheru je uvedeno, že mi do 10 dnů přijde informace o uložení zboží a čase vyzvednutí (zboží si chci vyzvednout na adrese:Praha 9,Na Harfě 712), ale žádný potvrzující e-mail nepřišel.Také jsem psala e-mail dne 15.12.2015 s dotazem, kdy bude zboží na prodejně k dispozici, ale bohužel bez odezvy. Také jsem několikrát telefonovala na uvedené číslo ze stránek: www:slevyjakokrava, a to:+420725433335, ale nikdy mi telefon nikdo nezvedl, také jsem psala SMS dne 23.12, ale také bohužel bez reakce!
devět párů dámských ponožek s bambusovým vláknem
Dodání zboží co nejdříve! Děkuji
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté mu spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku.
To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Od spotřebitelky jsme obdrželi následující vyjádření:
"I když nikdo nereagoval na mé e-maily ani SMS zprávy a telefonáty, jela jsem si na "výdejní místo" pro zboží, i když jsem neměla žádnou zprávu, že si jej můžu vyzvednout. Na výdejním místě mě paní ubezpečovala, že e-mail jsem určitě musela dostat, neboť to zboží tam je a že mě má na "seznamu".... A že mi asi ten e-mail o vyzvednutí zboží spadl do spamu! Když jsem se jí ptala proč nikdo nereaguje na moje e-maily, nezvedá telefony, ani neodpovídá na SMS, tak stále říkala, že jsou jen "výdejní místo" a s "nimi" nemá nic společného!(I když je to výdejna pouze pro společnosti pana Končického - tj. slevy jak kráva a další 2 slevové portály..) Z uvedených portálů pana Končického si již nikdy nic nekoupím! Viděla jsem s ním i reportáž v pořadu "černé ovce ze dne 15.9.2014" a je to nesolidní obchodník!"
Na základě této skutečnosti stížnost uzavíráme.
Hodnocení: