Společnost


ILOSTA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#8974Podvod

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 1 den 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.12.2015, před 9 lety

Edita Uhříková

Znění stížnosti

Dne 3.12.2015 jsem si prostřednictvím e-shopu www.goldparfem.cz objednala na dobírku Hugo Boss Just Different toaletní voda 125 ml (161) a Lancome Tresor Midnight Rose parfémovaná voda 75 ml (188)v celkové ceně 2.068,- Kč.
Zboží bylo doručeno dne 10.12.2015, faktura č.: 11000466.
Bohužel mi přišly pouze padělky zboží, parfémovou i toaletní vodu jsem měla již několikrát, vůně dobře znám, a při přímém srovnání se jedná o levnou náhražku, která originál ani zdaleka nepřipomíná, vršek na Hugo Boss Just Different toaletní voda 125 m je poškozený a nedrží.
Jsem velmi zklamaná!
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena pomocí internetu, rozhodla jsem se využít svého práva podle ustanovení § 1829 odst. 1 ve spojení s § 1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, a dne 14.12.2015 jsem zaslala e-mailem své oznámení o odstoupení od kupní smlouvy.
Jelikož telefon uvedený na stránkách goldparfem mi nikdo nezvedal a na moje odstoupení nikdo nereagoval, dne 16. 12. 2015 jsem nahlásila tento problém na policii ČR ve Zlíně. Zboží jsem dobrovolně vydala, včetně krabice, kterou bylo doručeno, na Obvodním oddělení Policie České republiky ve Zlíně.

S pozdravem


Produkt

Hugo Boss Just Different toaletní voda 125 ml (161)


Požadované řešení

Žádám o vrácení celé kupní ceny včetně dobírky 2.068,-Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.1.2016 16:02, před 9 lety

Nabízení nebo prodej výrobků nebo služeb porušujících některá práva duševního vlastnictví se považuje za klamavou obchodní praktiku. Dozor v této oblasti vykonává Česká obchodní inspekce a celní správa, které spotřebitelka může podat podnět.

Současně se jedná i o nesplněnou jakost při převzetí. Byl-li dodán padělek, jedná se o podstatné porušení kupní smlouvy a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit podle § 2002 občanského zákoníku. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani ve lhůtě, kterou jí spotřebitelka stanovila, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Je tedy vhodné společnost vyzvat k vydání majetkového prospěchu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2016 16:20, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.