Počet nahlášených stížností: | 61 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Telefon lenovo K 900 jsem odesílal na reklamaci z duvodu kterého píši o řádek výše .Telefon byl odeslán 5.10 2015 po týdnu jsem byl informován že telefon jsem neodbornym zachazením zničil sám .Takto to trvalo zkoro tři měsíce trval jsem na tom aby telefon opravily na mé naklady stale nic než jenom sliby.Už jsem toho měl dost celého dopisování a žádal jsem o poslaní telefonu zpět dnes 28.prosince 2015 mi telefon dorazil rozbalil jsem a zjistil jsem několik vad tlačítko na ovladání zvuku je pryč camera a fotoaparát nefungují.Čekám jaké zavady ještě najdu telefon je ješte do 25.8. 2016 v záruce. Nevím co mám dělatmám zalohovanou celou email dokumentaci.Telefon jsem koupil přes internetoví obchod aaa cigareta z duvodu levnější ceny telefonu.Což se mi nevyplatilo.
Lenovo K900,CMIIT :2013CP5603
Vyměnit telefon za nový,tenhle klump at si nechají nebo vrátit peníze přesná suma 7299 KČ.
|
Tweet |
Prodávající nebo jím pověřený pracovník má povinnost o reklamaci rozhodnout ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebiteli vznikne právo od smlouvy odstoupit dle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku.
Tato lhůta se dle rozsudku Nejvyššího soudu ČR spis. zn. 33 Cdo 3228/2009 ze dne 27. 7. 2011 vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Pokud nelze zboží předat k reklamaci v kamenné prodejně a reklamace se uplatňuje bez osobního kontaktu, považuje se reklamace za vyřízenou dnem odeslání zboží zpět spořebiteli. Nebyla-li tedy dodržena zákonná reklamační lhůta, má spotřebitel právo odstoupit od kupní smlouvy a požadovat vrácení peněz.
Odstoupení doporučujeme zaslat v písemné formě, nejlépe doporučeným dopisem s dodejkou, kterou je pak třeba uschovat pro potřeby pozdějšího dokazování. K formulaci odstoupení je možné použít tento vzorový dopis, který je volně dostupný na stánkách www.dtest.cz: https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.