Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dne 21.9.2015 jsem si u výše uvedené společnosti přes internet objednala kryt na mobil, který jsem ihned uhradila. Zboží však nebylo dodáno. Po e-mailových zprávách mi bylo obchododem doporučeno, abych odstoupila od smlouvy, což jsem dne 20.11.2015 udělala. Do dnešního dne mi však nevrátili peníze na účet. Tento obchod je podle mne velice neseriózní. Nabízejí zboží, který ani nemají. Jen slibovali a byli v e-mailové komunikaci velmi arogantní.
kryt na mobil mimoni. Objednávka: ZIXXCHJJW Vytvořená 2015-09-21 09:53:26
navrácení peněz
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté mu spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku.
To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Dobrý večer, paní Sasínová byla upozorněna na to, že právě probíhá inventura zboží a plateb a v případě, že nebude zjištěna platba, bude jí odeslána v následujících 7 dnech.
Lenka Jarošová
Paní Jarošová mi toto samé sdělila před 7 dny a stále nic.
Přeposílám e-mailovou komunikaci.
Dobrý den,
předávám informaci učetní. Děla konečnou uzávěrku a kontroluje odchozí a příchozí platby. V případě že Vaše platba nebude mezi odeslanými, odešle Vám platbu zpět automaticky. Uzávěrka bude trvat cca 7 dní, během této doby (v případě neodeslání), bude tedy částka navrácena.
Ty podvodníky a lháře pro příště vynechte.
Lenka Jarosova
www.levnynakupcz.cz
Od: "Sasínová Žaneta (UPT-OTQ)" Zaneta.Sasinova@ot.mpsv.cz
Komu: "info" info@levnynakupcz.cz
Kopie:
Datum: Wed, 6 Jan 2016 09:33:58 +0000
Předmet: RE: Re:dotaz
> Takže stále žádné vrácené peníze. Jste podle mě podvodníci a lháři. Obracím se jinde.
> Sasínová
>
> From: info [mailto:info@levnynakupcz.cz]
> Sent: Wednesday, December 09, 2015 8:40 PM
> To: Sasínová Žaneta (UPT-OTQ)
> Subject: Re:dotaz
>
> Dobrý večer, předala jsem k prověření na učetní oddělení. měli by Vás kontaktovat oni.
> Lenka Jarosova
> www.levnynakupcz.cz
Paní Sasínová má platbu vrácenou, je ale určitě těžké o tom informovat.
Lenka Jarošová
Hodnocení: