Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,
dne 10.12.2015 jsem si objednal mob. telefon Huawei Honor 4C za 4385 Kč,- pod číslem objednávky 90579037. K telefonu byl v rámci akce zdarma Selfie držák. Objednávku jsem zaplatil převodem z účtu dne 10.12.2015. Dne 11.12.2015 jsem obdržel mail o předání objednávky dopravci DPD s číslem zásilky 1114586614, kód zásilky 13815030429445 s upozorněním, "V případě, že se Vaše objednávka skládá z více položek, může být vzhledem k rozložení skladu rozdělena do několika zásilek". Datum doručení byl stanoven do 16.12.2015. Dne 14.12.2015 v 11.15 hod. mi byl dopravcem doručen balík. Balík byl neporušen. Po rozbalení balíku jsem zjistil, že se v něm nachází pouze Selfie držák. Nabyl jsem dojmu, že teda telefon dojde samostatně. Vyčkal jsem tedy do 16.12.2015 jestli teda telefon nedorazí samostatně. Telefon nedorazil.
Zkontroloval jsem teda podle kódu zásilky 13815030429445 u dopravce DPD, kde se nachází zásilka. Dopravce po zadání kódu hlásí, že zásilka je doručena. Taktéž jsem na stránkách Mall.cz přes přihlášení zjistil, že objednávka 90579037 je uzavřena. Kontaktoval jsem tady zákaznické oddělení, kde jsem mluvil s paní N. Paní N. mi řekla, že objednávka je ukončena, a že bych měl mít telefon převzatý. Ale telefon jsem nepřevzal, převzal jsem pouze balík, který obsahoval jen Selfie držák. Dále mi paní Nováková sdělila, že se mnou již nic nevyřeší, a že se mám obrátit na reklamační oddělení prostřednictvím mailu, proto jsem tak učinil. Poslal foto obalu Selfie držáku. Foto obalu balíku bohužel nemám. V den doručení jsem řešil pohřeb babičky a nebyl jsem doma přítomen. A v době mé nepřítomnosti došlo k jeho vyhození.
Do dne 21.12.2015 jsem neobdržel žádný mail, ani mne nikdo telefonicky nekontaktoval. Beru tedy za to, že objednané a zaplacené zboží už do vánoc neobdržím. Jsem teda zvědavý jak se k tomu prodejce postaví, jelikož garantuje dodání zboží do vánoc, což pravděpodobně již nestihne. A dále jsem již protelefonoval za Vaše, a dopravce DPD bíle linky, nemalé peníze!!! Dále chci uvést, že jsem osobně kontaktoval dopravce DPD s reklamací zásilky. Dopravce mi potvrdil převzetí zásilky 13815030429445 dne 14.12.2015 s tím, že již žádnou jinou na mé jméno a adresu neregistruje. Dále mi dopravce potvrdil, že váha zásilky byla 220g včetně obalu. Po zvážení Selfie držáku doma váha ukazuje 202g. Není tedy možné, aby balík obsahoval i již zmíněný telefon (který bez krabice a nabíječky váží 162g).
Prodejce po zaslání reklamačního mailu, pošle nazpět mail o zaregistrování, s tím, že ho hned vyřídí, nejpozději do 3 prac.dnů. Do dne 21.12.2015 nikdo nereaguje. Opět volám kde je chyba, automat 45 min čekání na spojení. Po spojení se dovídám, že se tím ještě nikdo nezabýval. Po urgenci přichází mail, že se tím budou zabývat. Dne 23.12.2015 mail, chyba na naší straně pošlete prosím č. účtu ať Vám můžeme vrátit peníze. Č. účtu posláno obratem. Do dnešního dne 29.12.2015 opět žádná reakce. Ani peníze, ani mail, nic.
Mobilní telefon Huawei Honor 4C
Vrácení peněz
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté mu spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku.
To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Vážený pane Nováku,
moc se Vám za způsobené komplikace omlouvám. Bohužel jsme měli v předvánočním období větší množství zákaznických požadavků a dotazů, čekací lhůta byla proto delší, než je obvyklé.
Dle mých informací byl Váš požadavek již vyřízen, po domluvě s kolegou z reklamačního oddělení Vám za nedodané zboží budou vráceny peníze na Váš účet.
Děkuji Vám za pochopení a ještě jednou prosím o přijetí naší omluvy.
Ivana Raimundová
Mall.cz
Dobrý den,
můžete mi prosím Pí Raimundová nějak srozumitelně vysvětlit kde jsou mé peníze?!? Dne 23.12.2015 jste mě požádali o č. účtu k vrácení peněz, a téhož dne jsem Vám ho poslal. Dnes je 13.01.2016 a peníze pořád nemám?
Pavel Novák
Vážený pane Nováku,
dle mých informací byla platba odeslána na Váš účet 13. 1. 2016, prosím Vás o kontrolu účtu a zpětnou informaci zda peníze opravdu stále neevidujete.
Ještě jednou se moc omlouvám za způsobené potíže a děkuji Vám za trpělivost.
Ivana Raimundová
Mall.cz
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den,
Tak peníze konečně dorazily!!! Po neuvěřitelných 35 dnech mám své peníze na účtu. Hurá!
No hurá, až na to, že jsem chtěl mít dárek pod stromečkem a žádný nedorazil. A to i přesto, že pan ředitel garantuje dodání do Vánoc, jinak Vás obdarují kupónem v hodnotě 250,-. Žádný kupón nedorazil, aspoň že ty peníze.
Dále bych chtěl upozornit všechny ostatní, že nemá cenu volat na zákaznickou linku 841……. jedná se o barevnou linku (bílá) která je zpoplatněna. U mého operátora to je něco kolem 4,50,- za minutu. Já volal dvakrát a stálo mě to 350,- Kč. Bylo to něco kolem 75 minut, z toho 70 min. čekání na spojení a asi 5 min. hovoru. Abych se dozvěděl, že po telefonu nic nevyřídím a po druhé, že se mým případem ještě nikdo nezabýval. Takže nevolat!!! Zřejmě má e-shop roku 2014 z toho slušný příjem peněz. Komunikovat pouze přes email a obrnit se VELKOU TRPĚLIVOSTÍ.
Takže za mě palec dolů!
Pavel Novák
Ještě chci poděkovat dTestu za pomoc při řešení mého problému. Dík!