Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#9007Hrozné chování a nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.12.2015, před 9 lety

Lukáš Pokorný

Znění stížnosti

Dobrý den, jel jsem si převzít objednané zboží, které jsem na pobočce Háje zaplatil, dostal jsem pořadové číslo pod kterým jsem si měl zboží vyzvednout a po hodině a půl jsem se dozvěděl, že zboží tam vůbec nemají. Hlavně, že je tam x lidí no nic stane se. Nejvíc mě ale zaráží, že mě to nechali zaplatit a ještě mi dali pořadové číslo. Přijel jsem domů, zboží jsem objednal po telefonu znovu, tentokrát zaplatil přes internet a zboží pořád nikde. Neustále do alzy volám a nikdo mi nedokáže říct, proč už zboží dávno nemám. Hezký vánoční dárek pro malé děti..Hrozná společnost už nikdy víc.


Požadované řešení

stačilo by mi aspoň zboží, když už nemím peníze..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2016 19:24, před 9 lety

Byla-li uzavřena kupní smlouva a zakoupené zboží bylo spotřebitelem zaplaceno, má prodávající dodat zboží ve sjednaném termínu. Nebyl-li termín dodání přesně stanoven, může spotřebitel požadovat plnění z kupní smlouvy ihned. Nesplní-li prodávající svojí povinnost bezprostředně po výzvě, ocitá se v prodlení.

Pokud dlužník, který je v prodlení, neplní ani v přiměřené lhůtě, kterou mu poskytl spotřebitel výslovně nebo mlčky, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. Bylo-li odstoupeno od smlouvy, závazek se ruší od počátku a prodávající je povinen spotřebiteli vrátit uhrazené peněžní prostředky.

Pokud tak prodávající neučiní, zadržuje peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť prodávající se obohatil na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Je tedy vhodné společnost vyzvat k vydání majetkového prospěchu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.1.2016 16:49, před 9 lety

Vážený pane Pokorný,

velmi mě mrzí vzniklá situace. Můžete prosím upřesnit, jaké objednávky se toto týkalo, abychom mohli vše konkrétně prověřit a vyvodit z toho důsledky? Případně jste již své objednávky dořešil s některým z našich pracovníků?

Předem děkuji a přeji pěkný den

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2016 09:53, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2016 05:42, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.