Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den, jel jsem si převzít objednané zboží, které jsem na pobočce Háje zaplatil, dostal jsem pořadové číslo pod kterým jsem si měl zboží vyzvednout a po hodině a půl jsem se dozvěděl, že zboží tam vůbec nemají. Hlavně, že je tam x lidí no nic stane se. Nejvíc mě ale zaráží, že mě to nechali zaplatit a ještě mi dali pořadové číslo. Přijel jsem domů, zboží jsem objednal po telefonu znovu, tentokrát zaplatil přes internet a zboží pořád nikde. Neustále do alzy volám a nikdo mi nedokáže říct, proč už zboží dávno nemám. Hezký vánoční dárek pro malé děti..Hrozná společnost už nikdy víc.
stačilo by mi aspoň zboží, když už nemím peníze..
|
Tweet |
Byla-li uzavřena kupní smlouva a zakoupené zboží bylo spotřebitelem zaplaceno, má prodávající dodat zboží ve sjednaném termínu. Nebyl-li termín dodání přesně stanoven, může spotřebitel požadovat plnění z kupní smlouvy ihned. Nesplní-li prodávající svojí povinnost bezprostředně po výzvě, ocitá se v prodlení.
Pokud dlužník, který je v prodlení, neplní ani v přiměřené lhůtě, kterou mu poskytl spotřebitel výslovně nebo mlčky, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. Bylo-li odstoupeno od smlouvy, závazek se ruší od počátku a prodávající je povinen spotřebiteli vrátit uhrazené peněžní prostředky.
Pokud tak prodávající neučiní, zadržuje peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť prodávající se obohatil na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Je tedy vhodné společnost vyzvat k vydání majetkového prospěchu.
Vážený pane Pokorný,
velmi mě mrzí vzniklá situace. Můžete prosím upřesnit, jaké objednávky se toto týkalo, abychom mohli vše konkrétně prověřit a vyvodit z toho důsledky? Případně jste již své objednávky dořešil s některým z našich pracovníků?
Předem děkuji a přeji pěkný den
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.