Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#9008Téměř měsíční zasílání "Upozornění že částka 1689 Kč je splatná .." na číslo 732645293 které je číslem T.MOBILu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 30 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.12.2015, před 9 lety

František Konrád

Znění stížnosti

Od počátku, tj. cca od 20. května 2013, kdy jsem koupil novou dobíjecí simku č 732 845 293 operátora T-MOBIL mi na ní téměř měsíčně chodí upozornění vaší firmy Vodafon " poslední vyúčtování pro plátce 30837963 na částku 1689 Kč je splatné.Cástka obsahuje i nesplacený zůstatek za minulá období 1689.42 kc, který je nutno neprodleně uhradit. Cislo uctu pro platbu 117292/0300, VS:427601908, SS:30837963.Detail vyúčtování najdete na http//WWW.vodafon.cz/vyuctovani". Několikrát jsem žádal pracovníky Vašeho centra v obchodním domě Globus v Českých Budějovicích, aby vás na tuto chybu upozornili, abyste ji mohli opravit. Bylo mi sděleno, že je to nezajímá. Telefon Nokia mne celou dobu upozorňuje na došlou SMS blikáním a neustále se vybíjí. Protože jej používám pouze vyjimečně, stává se, že k němu domu přijdu a telefon je vybitý. Mimo to je takové upozornění Vašeho zákazníka Vám platné jako mrtvému kadidlo. Prosím, abyste tento nedostatek odstranili. Děkuji Vám. Zákazník operátory T-MOBIL.


Produkt

Viz předchozí odstavec


Požadované řešení

Viz popis stížnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2016 09:34, před 9 lety

Vznikne-li o existenci nebo oprávněnosti pohledávky mezi smluvními stranami spor, je potřebné si vyžádat prokazatelně písemně podklady prokazující existenci pohledávky. V tomto případě doporučujeme spotřebiteli písemně si vyžádat odůvodnění účtování těchto částek ze strany společnosti.

Zároveň, pokud bude spotřebiteli řečeno, že již nic nedluží, doporučujeme nechat si od společnosti podepsat potvrzení o bezdlužnosti. Vydala-li společnost potvrzení o bezdlužnosti, utvrdila zákazníka, že ke dni vyhotovení tohoto potvrzení zákazník vyrovnal společnosti své dluhy. Toto potvrzení zároveň slouží zákazníkovi jako důkaz o zaplacení dluhu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.1.2016 16:18, před 9 lety

Hezký den, pane Konráde,

mrzí mě, že to kolegové nedořešili rovnou.

Situaci jsem napravil a neaktuální kontakt u jiného zákazníka jsem aktualizoval. Další SMSky vám už nebudou chodit.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.1.2016 14:45, před 9 lety


František Konrád

Děkuji. Konrád

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.6.2016 17:25, před 9 lety


František Konrád

Hodnocení: