Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Od počátku, tj. cca od 20. května 2013, kdy jsem koupil novou dobíjecí simku č 732 845 293 operátora T-MOBIL mi na ní téměř měsíčně chodí upozornění vaší firmy Vodafon " poslední vyúčtování pro plátce 30837963 na částku 1689 Kč je splatné.Cástka obsahuje i nesplacený zůstatek za minulá období 1689.42 kc, který je nutno neprodleně uhradit. Cislo uctu pro platbu 117292/0300, VS:427601908, SS:30837963.Detail vyúčtování najdete na http//WWW.vodafon.cz/vyuctovani". Několikrát jsem žádal pracovníky Vašeho centra v obchodním domě Globus v Českých Budějovicích, aby vás na tuto chybu upozornili, abyste ji mohli opravit. Bylo mi sděleno, že je to nezajímá. Telefon Nokia mne celou dobu upozorňuje na došlou SMS blikáním a neustále se vybíjí. Protože jej používám pouze vyjimečně, stává se, že k němu domu přijdu a telefon je vybitý. Mimo to je takové upozornění Vašeho zákazníka Vám platné jako mrtvému kadidlo. Prosím, abyste tento nedostatek odstranili. Děkuji Vám. Zákazník operátory T-MOBIL.
Viz předchozí odstavec
Viz popis stížnosti.
|
Tweet |
Vznikne-li o existenci nebo oprávněnosti pohledávky mezi smluvními stranami spor, je potřebné si vyžádat prokazatelně písemně podklady prokazující existenci pohledávky. V tomto případě doporučujeme spotřebiteli písemně si vyžádat odůvodnění účtování těchto částek ze strany společnosti.
Zároveň, pokud bude spotřebiteli řečeno, že již nic nedluží, doporučujeme nechat si od společnosti podepsat potvrzení o bezdlužnosti. Vydala-li společnost potvrzení o bezdlužnosti, utvrdila zákazníka, že ke dni vyhotovení tohoto potvrzení zákazník vyrovnal společnosti své dluhy. Toto potvrzení zároveň slouží zákazníkovi jako důkaz o zaplacení dluhu.
Hezký den, pane Konráde,
mrzí mě, že to kolegové nedořešili rovnou.
Situaci jsem napravil a neaktuální kontakt u jiného zákazníka jsem aktualizoval. Další SMSky vám už nebudou chodit.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Děkuji. Konrád
Hodnocení: