Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
moje dcera si nechala v opravně opravit rozbitý mobilní telefon. Po opravě odeslala opravna mobil Českou poštou na adresu mé dcery. Při doručení se však ukázalo, že mobil je rozbitý (prasklý dotykový displej), což se evidentně stalo při přepravě. Reklamovala tedy rozbití při přepravě zásilky, ale Česká pošta reklamaci neuznala s tím, že zásilka byla pracovníky servisu nedostatečně zabalena. Ze servisu však dle zprávy nedošlo k pochybení při zabalení zásilky. Kdo je tedy zodpovědný za rozbití přepravovaného mobilního telefonu prostřednictvím České pošty a kdo mi nahradí novou opravu mobilního telefonu ?
mobilní telefon: Sony Xperia Z 3
Pokus o vyřešení:
- reklamace přepravy na České poště - neuznáno dle dopisu České pošty
- reklamace špatného zabalení zásilky v servisu - neuznáno servisem dle dopisu
Opravna mobilních telefonů: BMA DEAL sro , Nahradni dily na mobilni telefony a tablety Vakuove lepeni rozbitych skel mobilu Opravy mobilu a tabletu Velkoobchod a maloobchod http://www.DilyNaMobily.cz Pres 3000 soucastek v sortimentu. Opravy rozbitych displeju mobilu http://www.dilynamobily.cz/OpravyLCD/ , email:objednavky@hope.cz Mobil: +420 602 849309, 723 305012, adresa, kde si moje dcera převzala zásilku: ČESKÁ POŠTA Polička , s.p. Eimova 245 Dolní Předměstí Polička 572 01 Polička,
Po zaplacení opravy poškozeného telefonu požadujeme opravený a funkční mobilní telefon a to co nejdříve vzhledem k nutnosti volání.
|
Tweet |
Společnost odpovídá za poškození věci během opravy. Kdo převzal od jiného věc, která má být předmětem závazku, nahradí její poškození ztrátu nebo zničení. Není rozhodné, zda ke škodě došlo při vlastním plnění závazku nebo při skladování a přepravě věci. Společnost by se této odpovědnosti zbavila jedině v případě, jestliže by prokázala, že by ke škodě došlo i jinak.
Došlo-li ke vzniku škody během přepravy, může následně společnost požadovat po provozovateli poštovních služeb náhradu škody, jelikož smluvní vztah vznikl mezi ní a tímto provozovatelem. Společnost se však své odpovědnosti k náhradě škody vůči spotřebiteli nemůže zbavit tím, že spotřebitele odkáže na tohoto provozovatele.
Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to možné nebo požádá-li o to poškozený, hradí se v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit. Žádost o náhradu škody doporučujeme zaslat společnosti písemně z důvodu průkaznosti v případě soudního sporu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.