Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, včera, tj.28.12.2015 jsem v prodejně Billa Modřany Plovdivská zakoupila velké balení zadní maso hovězí v ceně 156,3 Kč, váha 0,680 g.
Maso spotřebovat do 30.12.2015.
Dnes jsem z tohoto masa začala dělat guláš, ihned po vložení nakrájeného masa na cibulku začalo maso doslova vytékat, vypouštělo i bez posolení tolik vody, že jsem ho naprosto nemohla ani náznakem opékat, ba ani následně ho nemusela podlévat:-( Z pěkné porce zbyla za minutku v kastrólu hrstička potopeného masa:-( Tato hrstka se již hodinu dusí a stále je maso tvrdé.
Maso neteklo na tácku, toto se událo ihned po začátku tepelného zpracování. Vzhledem k tomu, že už jsem za svůj 60tiletý život nějaké hovězí maso vařila, dusila, pekla..., musím říct, že tohle jsem ještě neviděla.
D.Pýchová
Hovězí zadní vel.bal., den porážky 14.12.2045, číslo registrační zvířete 0000085 1822061
Prosím zkontrolovat řeznický úsek na vaší prodejně Plovdivská, není mi jasné, jak jinak by se tolik vody do masa vcelku dostalo.
|
Tweet |
Má-li spotřebitelka pochybnosti o splnění jakostních požadavků prodávaných potravin, doporučujeme dát podnět k provedení kontroly příslušnému dozorovému orgánu. V daném případě Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.