Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#9011Hovězí zadní maso Vocílka plné vody

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
29.12.2015, před 9 lety

Dana Pýchová

Znění stížnosti

Dobrý den, včera, tj.28.12.2015 jsem v prodejně Billa Modřany Plovdivská zakoupila velké balení zadní maso hovězí v ceně 156,3 Kč, váha 0,680 g.
Maso spotřebovat do 30.12.2015.
Dnes jsem z tohoto masa začala dělat guláš, ihned po vložení nakrájeného masa na cibulku začalo maso doslova vytékat, vypouštělo i bez posolení tolik vody, že jsem ho naprosto nemohla ani náznakem opékat, ba ani následně ho nemusela podlévat:-( Z pěkné porce zbyla za minutku v kastrólu hrstička potopeného masa:-( Tato hrstka se již hodinu dusí a stále je maso tvrdé.
Maso neteklo na tácku, toto se událo ihned po začátku tepelného zpracování. Vzhledem k tomu, že už jsem za svůj 60tiletý život nějaké hovězí maso vařila, dusila, pekla..., musím říct, že tohle jsem ještě neviděla.
D.Pýchová


Produkt

Hovězí zadní vel.bal., den porážky 14.12.2045, číslo registrační zvířete 0000085 1822061


Požadované řešení

Prosím zkontrolovat řeznický úsek na vaší prodejně Plovdivská, není mi jasné, jak jinak by se tolik vody do masa vcelku dostalo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2016 19:07, před 9 lety

Má-li spotřebitelka pochybnosti o splnění jakostních požadavků prodávaných potravin, doporučujeme dát podnět k provedení kontroly příslušnému dozorovému orgánu. V daném případě Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2016 15:46, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.