Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Moje zúčtovací období počíná vždy 4. na následující měsíc. 4.10.2015 mi byl tarif, který jsem do té doby měla zlevněný, navýšen o 50% částky.Vodafone mi nebyl schopný nabídnout zajímavý tarif,tak jsem smlouvu bez závazku vypověděla. Číslo pro přenos mi byl zaslán 4.11. tedy velmi šikovně v den nového zúčtovacího období i přes to, že jsem celý měsíc aktivně Vodafone obvolávala a snažila se si nimi komunikovat o možném rodinném tarifu (naprosto bez zájmu ze strany operátorů, dokonce jim chyběly údaje, které jsem do telefonu diktovala).
Nejbližší možný termín pro přenos byl stanoven na 30.12.2015. Vzhledem k následujícímu víkendu mi nový operátor, řekl, že nebude možné přenos stihnout do konce zúčtovacího období u Vodafonu, a že zjevně došlo ke klamání spotřebitele, protože mě myslím mohla nepříjemná paní, se kterou jsem 4.11. komunikovala informovat, že číslo k přenosu mohu dát operátorovi v podstatě kdykoliv, abych přenos stihla. Ve výsledku mi operátor u Vodafone řekl, že s tím nelze nic dělat a že 4.1. 2016 mi začne běžet zúčtovací období na další měsíc!!!!
Nechápu jakým právem mě operátor může nutit, i přes podanou výpověď, abych platila další zúčtovací období. Jasně jsem řekla, že chci odejít, řádně jsem podala výpověď a to jestli stihnu odejít se svým číslem nebo ne už není jejich problém!!! Nedělá mi problém mít nové tel. číslo, pouze jsem požadovala vyřešení, abych neplatila další měsíc nehoráznou částku za neodpovídající službu. Nebylo mi nabídnuto nic - nulový tarif, předplacená karta, zrušení čísla - údajně nic nejde.
Vodafone už nikdy, po 10-ti letech placení nemalých částech Vám s ničím nevyjdou vstříc -naopak!
Ukončení tarifu dle podané výpovědi!
|
Tweet |
Každý účastník má právo na přenos svého telefonního čísla k jinému podnikateli zajišťujícímu veřejnou komunikační síť. Podle opatření obecné povahy č. OOP/10/10.2012-12, které vydal Český telekomunikační úřad, je podmínkou pro přenesení telefonního čísla podání žádosti účastníkem a ukončení poskytování veřejně dostupné služby elektronických komunikací na přenášeném telefonním čísle, provedené na základě právního úkonu směřujícího k řádnému ukončení poskytování veřejně dostupné služby elektronických komunikací na přenášeném telefonním čísle.
Dle výše uvedeného opatření má informační povinnost o podmínkách přenesení telefonního čísla přejímající poskytovatel telekomunikačních služeb (tzn. ten, u kterého bude poskytování této služby na přenášeném telefonním čísle zahájeno) nikoliv ten, kterého zákazník opouští. Tento poskytovatel má zejména povinnost účastníka informovat o úkonu, který bude potřebné vykonat k ukončení poskytování veřejně dostupné služby elektronických komunikací na přenášeném telefonním čísle u opouštěného poskytovatele služby. Přejímající poskytovatel služby zodpovídá účastníkovi za přenesení telefonního čísla, včetně řádnosti a úplnosti poskytnutých informací.
Lhůta pro přenesení telefonního čísla, a to včetně aktivace tohoto čísla v síti přejímajícího operátora, činí čtyři pracovní dny a začíná běžet prvním pracovním dnem následujícím po dni, ve kterém je žádost účastníka o změnu poskytovatele služby doručena přejímajícímu poskytovateli služby, pokud se účastník a přejímající poskytovatel služby vzájemně nedohodli na pozdějším datu přenesení.
Dobrý večer, paní Magdová,
pokud s Vyúčtováním nesouhlasíte, tak ho prosím reklamujte. Reklamační formulář je k dispozici na https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint. Pokud tomu dobře rozumím, nyní už toto číslo není v naší síti. Reklamaci si tedy vytiskněte, podepište a buď nám ji pošlete poštou, nebo ji naskenujte a pošlete ji v příloze s tím, že při odeslání nebudete vyplňovat heslo k telefonnímu číslu.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.