Počet nahlášených stížností: | 51 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Šel jsem do obchodu v OC Letňany pro předem vybrané zboží ve 20:40. Nákup by mi trval cca 5minut. Do prodejny mě jistý slovenský prodavač spolu s mužem ze security nepustili s odůvodněním že na ploše 5000m2 nejsem schopen nakoupit do zavírací doby která je ve 21:00. To by tak ještě nevadilo ale sedl jsem si před prodejnu a uklízel jiný nákup a ve 20:50 ten samý prodavač do obchodu pustil pána jakoby nic. Ptám se tedy jelikož jsem tmavší typ člověka a pán byl "bílý" jestli v tom hrála roli jakákoli etnická či rasová nesnášenlivost i přes to že jsem Čech. Nebo jestli pouští do krámu lidí "podle xichtu". Hodlám to řešit dál jelikož mě to velice urazilo. A navíc na prodejně nikdo nezvedne telefon.
Arogance a nasledné ignorování
Méně takových zaměstnanců
|
Tweet |
Služba VašeStížnosti.cz je určena pro řešení právních sporů. Stížnosti směřující pouze vůči konkrétnímu chování zaměstnanců je nezbytné směřovat přímo vedení společnosti. Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.
Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na vhodném chování zaměstnanců k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím dané prodejny. Zpětně často bývá obtížné zjistit a prokázat, jak se celá situace udála.
Vzhledem k výše uvedenému je nutné se stížnostmi směřujícími pouze na nevhodné chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti na webové adrese Služby zákazníkům (cs@sportsdirect.com).