Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Otec dostal tzv.kotlíkovou dotaci a firma p.Opolného mu dělala poradenství,certifikovanou montáž a když žádal o servis v záruční době, kdy nemohl topit, řekli mu, že nemají čas a přestali zvedat telefon, neví,co s tím. Tel. 734 505 026
Kotel na dřevo
Domluva, kontrola, případně oprava.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uplatnil reklamaci, je podnikatel povinen vydat mu potvrzení o tom, kdy ji uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje. O reklamaci musí být rozhodnuto ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává přiměřená doba potřebná k posouzení vady. Reklamace musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do třiceti dnů ode dne uplatnění reklamace. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má možnost od smlouvy odstoupit.
Nereaguje-li podnikatel na elektronickou komunikaci, je vhodné podat reklamaci písemně prostřednictvím provozovatele poštovních služeb (nechat si kopii dopisu a dodejku pro případ soudního sporu). Má se za to, že došlá zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Od tohoto dne začíná běžet lhůta pro vyřízení reklamace.
Odmítá-li podnikatel přijmout reklamaci, porušuje tím zákon o ochraně spotřebitele a dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že podnikatel porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Dobrý den,
reklamace výše uvedeného klienta byla adresována na špatnou osobu, proto jsme na reklamaci reagovat nemohli. Jakmile jsme se díky serveru dtest dozvěděli o této stížnosti, začali jsme ji řešit. K dnešnímu dni je tato reklamace vyřízená.
S pozdravem
Bernard Opoloný
Dobrý den,opravdu je kotel již v provozu, nemá však takový výkon,jak by měl mít, nešlo by to doladit, děkuji. K
Podnikatel již neprojevil zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.