Společnost


Bernard Opoloný

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9016Nereaguje na výzvy ohledně opravy(reklamace)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 30 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
29.12.2015, před 9 lety

Kateřina Korbašová

Znění stížnosti

Otec dostal tzv.kotlíkovou dotaci a firma p.Opolného mu dělala poradenství,certifikovanou montáž a když žádal o servis v záruční době, kdy nemohl topit, řekli mu, že nemají čas a přestali zvedat telefon, neví,co s tím. Tel. 734 505 026


Produkt

Kotel na dřevo


Požadované řešení

Domluva, kontrola, případně oprava.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2016 13:58, před 9 lety

Pokud spotřebitel uplatnil reklamaci, je podnikatel povinen vydat mu potvrzení o tom, kdy ji uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje. O reklamaci musí být rozhodnuto ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává přiměřená doba potřebná k posouzení vady. Reklamace musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do třiceti dnů ode dne uplatnění reklamace. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má možnost od smlouvy odstoupit.

Nereaguje-li podnikatel na elektronickou komunikaci, je vhodné podat reklamaci písemně prostřednictvím provozovatele poštovních služeb (nechat si kopii dopisu a dodejku pro případ soudního sporu). Má se za to, že došlá zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Od tohoto dne začíná běžet lhůta pro vyřízení reklamace.

Odmítá-li podnikatel přijmout reklamaci, porušuje tím zákon o ochraně spotřebitele a dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že podnikatel porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.1.2016 14:24, před 9 lety

Dobrý den,

reklamace výše uvedeného klienta byla adresována na špatnou osobu, proto jsme na reklamaci reagovat nemohli. Jakmile jsme se díky serveru dtest dozvěděli o této stížnosti, začali jsme ji řešit. K dnešnímu dni je tato reklamace vyřízená.

S pozdravem
Bernard Opoloný

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.1.2016 14:41, před 9 lety


Kateřina Korbašová

Dobrý den,opravdu je kotel již v provozu, nemá však takový výkon,jak by měl mít, nešlo by to doladit, děkuji. K

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2016 17:26, před 9 lety

Podnikatel již neprojevil zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.