Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#9019Klamavá praktika - nabídka PC: ASUS M32CD-CZ020T s dárkem GSM Sony Xperia M4 Aqua

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.12.2015, před 9 lety

Martina Hájková

Znění stížnosti

V internetovém obchodu www.czc.cz nabízel prodejce počítač ASUS s dárkem GSM Sony Xperia M4 E2303 Aqua coral, ale při vytvoření objednávky už nebyl dárkem tento mobilní telefon, ale počítačová hra. Reklamovala jsem tuto nekalou praktiku e-mailem na reklamacích a na obchod@czc.cz. Chtěli znát moje číslo objednávky. Proto jsem došla do jejich obchodu Háje (Praha), kde prodavač zjistil to samé, tj., že sice nabídka obsahuje jako dárek GSM telefon, ale při vytvoření objednávky už je tam jako dárek jen počítačová hra.Přesto objednávku vytvořil, abych měla pro produktového manažera, který to bude řešit, číslo objednávky.
Nyní jsem obdržela e-mail, ve kterém na mně chce czc.cz předložit objednávku, ve které je jako dárek uveden GSM telefon! Mám důkazy o této klamavé praktice - vytištěnou nabídku, kde je uveden jako dárek k počítači GSM telefon a mám to též uloženo elektronicky.
Dosud na www.zbozi.cz je ASUS M32CD-CZ020T i ASUS M32CD-CZ017T nabízen s dárkem GSM Sony Xperia M4 E2303 Aqua coral! Protože jako jediný nabízí takový dárek, proto jsem se rozhodla koupit počítač od něj. Je to neseriozní - klamavá reklama, klamavá praktika dle § 5 zákona 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.


Produkt

PC: ASUS M32CD-CZ020T s dárkem GSM Sony Xperia M4 E2303 Aqua coral


Požadované řešení

Po prodejci požaduji k počítači jako dárek GSM telefon, který byl v nabídce (a dosud je na www.zbozi.cz) a ne počítačovou hru. Vždyť proto jsem se na serveru zbozi rozhodla koupit tento počítač u czc.cz že k němu dává jako dárek GSM telefon!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2015 10:19, před 9 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.1.2016 15:07, před 9 lety

Dobrý den,
reaguji na Vámi zveřejněnou stížnost.

Jak jsme Vás již informovali e-mailem, nedomníváme se, že zde na dodání chybně uvedeného dárku vznikl nárok. Z Vaší strany nebyla dokončena objednávka, tedy nebyla uzavřena kupní smlouva, a to dle Vašeho tvrzení proto, že na webových stránkách byl v tu dobu uveden jako dárek počítačová hra. Kupní smlouva byla uzavřena až osobně na pobočce a to na počítač a počítačovou hru, o čemž Vás prodejce informoval a dodal, že dodání mobilního telefonu ověřujeme, ale že s největší pravděpodobností na něj nebudete mít nárok, protože není součástí objednávky.

Za údaje na portále www.zbozi.cz naše společnost neručí, protože není jejím provozovatelem. Platné jsou vždy údaje na stránkách prodávajícího tedy www.czc.cz a zde byli údaje opraveny ještě před zadáním objednávky.

Dagmar Kučerová, CZC.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2016 13:31, před 9 lety

Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou.

Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.

V takovém případě by bylo třeba jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně uložit ve správním řízení pokutu.

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2016 09:02, před 9 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.