Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Objednávala (č. obj. 9902012828) jsem dne 4.11.2015, dne 9.11.2015 Rabator s.r.o. vystavili dodací list. USB Flash disk jsem obdržela od DPD dne 24.11.2015 v 17:01 (tj.dne 12 den-6.12.2015 jsem překontrolovala USB a zjistila, že:
1) Při naformátování FAT a FAT 32 hlásí při nakopírování více než 8G - Disk je plný
2) Při naformátování NTFS Lze teoreticky nakopírovat víc než 8G, ale čitelných je stejně pouze 8G.
Dne 6.12.2015 jsem sepsala odstoupení od smlouvy a poslala USB zpět v zákonné době 14-ti dnů z důvodu nesplnění vlastností objednaného zboží. Jde pravděpodobně o 8G disk, který se hlásí jako 256G. A zažádala jsem o vráce peněz 468,- Kč na můj účet 154326695/0600.
Dne 6.12.2015 jsem odeslala e-mailem (že jim zasílám odstoupení od smlouvy a USB Flash disk zpět)a dne 7.12.2015 jsem odeslala doporučeně s dodejkou odstoupení od smlouvy, fakturu, dodací líst a USB Flash disk s tím že požaduji vrátit peníze za nesplnění vlastností objednaného zboží a poslala na adresu uvedenou v jejich obch.podmínkách kam se mají reklamace zasílat(tj.Rabator s.r.o., Benátská 1714/7,12800 Praha2)
Bohužel mi dnes tj.29.12.2015 přišel dopis zpět, že si ho adresát nevyzvedl.
Nevím co mám už dělat, zkoušela jsem jim volat, abych to poslala na jinou adresu, ale bohužel není možný se jim dovolat, zvedne to jen robot.
USB Flash disku 256G,kod voucheru 2011506-2903,Faktura č. 2015282778, č.obj. 9902012828
požaduji vrácení peněz 468,- Kč na můj účet 154326695/0600.
a adresu kam mám zboží poslat-vrátit.
|
Tweet |
V případě smluv uzavřených mezi spotřebitelem a podnikatelem prostředky komunikace na dálku má spotřebitel právo odstoupit od takto sjednané smlouvy bez udání důvodu do 14 ti dnů od převzetí zboží dle ustanovení § 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku. Využije-li spotřebitel svého práva odstoupit od smlouvy podle § 1829 občanského zákoníku, považuje se lhůta pro odstoupení za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.
Odstoupil-li spotřebitel od uzavřené smlouvy distančním způsobem, společnost je povinna vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení.
Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb.
Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval. Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.
Nereaguje-li podnikatel na emailovou korespondenci ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku (Rabator s.r.o., Praha 1, Staré Město, Rybná 716/24). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné, za předpokladu, že odesílatel je schopen prokázat odeslání zásilky.
Dobry den.
Je nam lito komplikace, ktere jste registrovala po nakupu na nasem portale. Poprosime vas o kontakt na email podpora@rabator.com, kde se budeme snazit vase problemy vyresit k vasi plne spokojenosti. K problemum doslo ve spojeni s technickymi problemy v predvanocnim obdobi pri transformaci naseho slevoveho portalu na agregator slev a diky zmene vlastnika, ktery spolecnost prebiral a kompletne auditoval.
S pozdravem
Berslevu.cz
Dobrý den,
dle Vaší odpovědi zde Vám píši tedy i e-mail a i zde odpovídám stejně, kdyby nebyla žádná od Vás jak je zvykem reakce na e-mail. (již jsem psala několikrát a neodpověděli jste mi, ale doufám, že nyní tak učiníte).
Dne 5.1.2016 jsem odeslala druhé odstoupení od smlouvy z důvodu nesplnění vlastností obj. zboží v zák. době 14-ti dnů (viz příloha-dopis č.1 a č.2,dodejka,pod.lis.) na Vaší adresu: Rabator s.r.o., Rybná 716/24, 110 00 Praha 1, Staré Město-doručeno 6.1.2016 (viz dodejka v příloze). Jelikož jste si první dopis ze dne 6.12.2015 poslán 7.12.2015 (viz příloha-dodejka,pod.list) nevyzvedli na Vaši adrese (Rabator s.r.o., Benátská 1714/7,128 00 Praha 2) kterou jste měli uvedenou v obch.podmínkách kam se mají zasílat reklamace a vrácení zboží. A dopis se mi vrátil zpět, ihned jsem zjišťovala co mám dělat dál na ČOI, tak jsem pokračovala jak mi sdělili.
č. objednávky: 9902012828, kód voucheru: 2011506, Faktura č.: 201528277
Odstupovala jsem od smlouvy dne 5.1.2016 a vracela zboží s tím, že žádám o vrácení peněz do data 31.1.2016. Stále mi částka 468,- od Vás na BÚ 154326695/0600 nepřišla. Dopis se s USB flaskou jste si převzali 6.1.2016 viz dodejka přiložena v příloze. Dnes je 26.1.2016. Odpovídám na dopis ihned, abych vše uspíšila a nemusela to na Vás vymáhat soudně a částku jste stihli na můj účet zaslat v termínu.
Zda-li tak neučiníte bude to bezdůvodné obohacení, klamavá reklama a tím pádem to budu vymáhat soudně.
Odstoupení od smlouvy z důvodu nesplnění vlastností obj. zboží v zák. době 14-ti dnů – dopis č. 2
objednávala (č. obj. 9902012828) jsem dne 4.11.2015, dne 9.11.2015 vystavili jste mi dodací list. USB Flash disk jsem obdržela od DPD dne 24.11.2015 v 17:01 (tj.dne 12 den-6.12.2015 jsem překontrolovala USB a zjistila, že:
1) Při naformátování FAT a FAT 32 hlásí při nakopírování více než 8G - Disk je plný
2) Při naformátování NTFS Lze teoreticky nakopírovat víc než 8G, ale čitelných je stejně pouze 8G.
Odstupuji od nákupu Vašeho USB Flash disku 256G v zákonné době 14-ti dnů z důvodu nesplnění vlastností objednaného zboží. Jde pravděpodobně o 8G disk, který se hlásí jako 256G.
Dne 6.12.2015 jsem sepsala odstoupení od smlouvy viz příloha a dne 7.12.2015 poslala USB zpět v zákonné době 14-ti dnů z důvodu nesplnění vlastností objednaného zboží. Jde o 8G disk, který se hlásí jako 256G.
Dne 6.12.2015 jsem odeslala e-mailem info(že Vám zasílám odstoupení od smlouvy a USB Flash disk zpět) a dne 7.12.2015 jsem odeslala doporučeně s dodejkou odstoupení od smlouvy, fakturu, dodací líst a USB Flash disk s tím, že požaduji vrátit peníze za nesplnění vlastností objednaného zboží a poslala na Vámi uvedenou adresu v obch. podmínkách kam se mají reklamace zasílat(tj.Rabator s.r.o., Benátská 1714/7,12800 Praha2) Bohužel mi byl zaslán dopis zpět dne tj. 29.12.2015, že jste si ho Vy jako adresát nevyzvedl.
Nemohu se Vám dovolat, zkoušela jsem volat, abych to poslala na jinou adresu, ale bohužel není možný se Vám dovolat, zvedne to jen robot. Na e-mail též nereagujete.
Dnes tj. 5.1.2016 jsem volala na Českou obchodní inspekci a ty mne informovali o tomto postupu, že mám dopis odstoupení od smlouvy a žádost o navrácení peněz zaslat znovu a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku (Rabator s.r.o., Praha 1, Staré Město, Rybná 716/24) tak činím.
Vracím zboží a žádám o vrácení peněz 468,- Kč na můj účet 154326695/0600 a to do 31.1.2016.
Zda-li tak neučiníte bude to bezdůvodné obohacení a tím pádem to budu vymáhat soudně.
Přílohy:
Odstoupení od smouvy – dopis č. 1 a č. 2
Váš USB Flash disk
Dodací list
Faktura č. 2015282778
Foto – dopis-obálka, podací lístek,
Foto – dopis-o vrácení, že jste si zásilku nevyzvedli
e-mail-informační dopis z 6.12.2015
S pozdravem
Fuxová Michaela,
Tel. č.: 723 852 052
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.