Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#9023Nevhodný dárek vrácení

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

21 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
29.12.2015, před 9 lety

Dagmar Mitrengová

Znění stížnosti

dne 27.11. jsem objednala gramofon ROADSTAR 8632 a 2.12. 2015 ho zaplatila a vyzvedla v Brně Nové Sady 40.Na účtence bylo uvedeno možnost vrátit zboží do 1.12. což jsem považovala za nesmysl, a tudíž nezaplatila poplatek 115 kč pro možnost vrácení do 2 měsíců od koupi.Při vracení výrobku 28.12. jsem byla odmítnuta s tím, že jsem nezaplatila poplatek, tak nemám na vrácení gramofonu nárok.A dodatečně zaplatit v prodejně odmítli.Prosím o možnost vrácení gramofonu, protože jsem 72 letá důchodkyně, syn je zpátky ve světě,

gramofonové desky nemám a gramofon nerozbalený mám doma
mnohokrát děkuji za vyřízení
Dagmar Mitrengová


Produkt

Gramofon Roadstar 8632Ucen


Požadované řešení

Možnost vrátit gramofon na pobočku Nové Sady 40 Brno

Zaplatím poplatek 115 kč

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.1.2016 01:00, před 9 lety

Spotřebiteli zákon nepřiznává právo na odstoupení od smlouvy, která byla uzavřena v kamenné provozovně tzv. bez udání důvodu. V případě nákupu v kamenném obchodě není možné zboží vracet bez udání důvodu tak, jak je to zákonem stanoveno při nákupu zboží přes internet či po telefonu do 14 dní. Tento benefit prodávající může poskytnout nad rámec zákona a může si za účelem vrácení zboží stanovit podmínky, kterým spotřebitel musí vyhovět.

Právo na odstoupení ve lhůtě 14 dnů spotřebiteli s výjimkami náleží pouze při uzavírání smluv mimo obvyklé obchodní prostory nebo při koupi zboží na dálku (např. prostřednictvím elektronického obchodu).

Lhůta 14 dní od převzetí zboží se počítá na dny kalendářní. První den této lhůty je den následující po převzetí zboží s tím, že v dané lhůtě stačí odstoupení od smlouvy prodejci alespoň odeslat. Pokud by poslední den lhůty připadl na víkend či svátek, prodlužuje se tato lhůta do následujícího pracovního dne, dle § 607 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.1.2016 14:57, před 9 lety

Vážená paní Mitrengová,

velmi mě mrzí vzniklá situace. Je pravdou, že jste v době, kdy jste se na nás obrátila, již neměla právní nárok na odstoupení od kupní smlouvy, který je 14 dní od nákupu zboží. K tomu službu vrácení do 2 měsíců je možné zakoupit jedině při nákupu nikoliv dodatečně.

Podařilo se mi však pro Vás vyjednat výjimku, díky které Vám umožníme i nyní vrátit zboží, které, jak píšete, je stále nerozbalené.

Pokud zboží budete vracet osobně na některé z našich poboček, prosím, uveďte kolegům číslo CCT1940387, díky němu najdou podrobnosti a zboží od Vás v pořádku přijmou a na místě Vám vyplatí platbu. V případě, že využijete k vrácení zboží naši adresu Alza.cz - reklamace, VGP Park, hala H2, Do Čertous 2658/1, 193 00 Praha 9 - Horní Počernice, uveďte zmíněné číslo prosím do průvodního listu, aby vše proběhlo, jak jsme se domluvily.

Děkuji za pochopení a přeji pěkný den

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.1.2016 19:38, před 9 lety


Dagmar Mitrengová

Hodnocení:

Komentář: Gramofon jsem vrátila na pobočku Alza.cz v Brně, byla mně vyplacena plná cena výrobku.Děkuji všem za kladné vyřešení mého problému, také paní Michaele Petrů z oddělení reklamace Alza .cz S pozdravem D.Mitrengová