Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dnes 29.12.2015 mi přišla cca v 16:45 info sms, že si mohu vyzvednout objednávku na pobočce. Podíval jsem se na otvírací dobu pobočky na smíchově (do 18ti supr)a sedl na první autobus do centra. V 17:30 jsem tam a co nevidím. Zamčeno a otevíračka do 17ti (na dveřích. Na stránkách /bopočky/Praha 5/OTEVÍRAČKA jsem nic o zkrácené otevírací době nic nenašel (standardní otevírací doba) a google mi vyhodil otevírací doby mezi vánocemi z dob dávno minulých. Takže projeté lístky, ztracená 1,5 hodina a to na co jsem se těšil nemám/další den už to vyzvednout nestihnu. A můžu říct, že jsem nebyl sám. Nás ošálených tam bylo za tu chvilku asi 5/3 klející.
Otevírací doba na pobočce Praha 5 má být podle eshopu 10-18
Prospělo by kdyby otevírací doba byla v sms jako u Alza.cz.
Také mi přijde, že by bylo efektivnější posílat sms zprávy jindy než 10 minut před zavíračkou (tou skutečnou), kdy už se to opravdu nedá stihnout.
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den,
moc se omlouváme za to, že v SMS zprávě nebylo uvedeno upozornění na změnu otevírací doby, ale na webových stránkách však změna uvedená je, jen je pod detailem pobočky https://www.czc.cz/praha-5-andel/kontakt.
V rámci vstřícnosti Vám klidně projeté lístky proplatíme.
Výzvy k odběru zasíláme ihned po naskladnění zboží v rámci otevírací doby. Body za nákup zboží se připisují vždy po přijetí platby a to je v pořádku. Za letošní rok evidujeme pod Vaším účtem dvě objednávky, z nichž jedna byla placená předem, a body za ní připsané máte a druhá objednávka byla placena DPD, tedy body se přičtou hned, jak přijmeme dobírkovou částku.
S přáním příjemného dne
Dagmar Kučerová, CZC.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.