Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#9024Oteviraci doba mezi svátky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.12.2015, před 9 lety

martin cerny

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes 29.12.2015 mi přišla cca v 16:45 info sms, že si mohu vyzvednout objednávku na pobočce. Podíval jsem se na otvírací dobu pobočky na smíchově (do 18ti supr)a sedl na první autobus do centra. V 17:30 jsem tam a co nevidím. Zamčeno a otevíračka do 17ti (na dveřích. Na stránkách /bopočky/Praha 5/OTEVÍRAČKA jsem nic o zkrácené otevírací době nic nenašel (standardní otevírací doba) a google mi vyhodil otevírací doby mezi vánocemi z dob dávno minulých. Takže projeté lístky, ztracená 1,5 hodina a to na co jsem se těšil nemám/další den už to vyzvednout nestihnu. A můžu říct, že jsem nebyl sám. Nás ošálených tam bylo za tu chvilku asi 5/3 klející.


Produkt

Otevírací doba na pobočce Praha 5 má být podle eshopu 10-18


Požadované řešení

Prospělo by kdyby otevírací doba byla v sms jako u Alza.cz.
Také mi přijde, že by bylo efektivnější posílat sms zprávy jindy než 10 minut před zavíračkou (tou skutečnou), kdy už se to opravdu nedá stihnout.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2015 10:16, před 9 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.12.2015 15:23, před 9 lety

Dobrý den,

moc se omlouváme za to, že v SMS zprávě nebylo uvedeno upozornění na změnu otevírací doby, ale na webových stránkách však změna uvedená je, jen je pod detailem pobočky https://www.czc.cz/praha-5-andel/kontakt.

V rámci vstřícnosti Vám klidně projeté lístky proplatíme.

Výzvy k odběru zasíláme ihned po naskladnění zboží v rámci otevírací doby. Body za nákup zboží se připisují vždy po přijetí platby a to je v pořádku. Za letošní rok evidujeme pod Vaším účtem dvě objednávky, z nichž jedna byla placená předem, a body za ní připsané máte a druhá objednávka byla placena DPD, tedy body se přičtou hned, jak přijmeme dobírkovou částku.

S přáním příjemného dne
Dagmar Kučerová, CZC.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2016 09:28, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.2.2016 08:53, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.