Společnost


TOP TIME a.s.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9027Výměna baterky do hodinek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.12.2015, před 9 lety

Helena Kopečná

Znění stížnosti

23.9 2015-jsem si koupila hodinky. Po 3měsících hodinky přestali fungovat. Šla jsem po té vyměnit baterií do obchodu kde hodinky byli zakoupené. Paní prodavačka byla neochotna -hodinky prý vezme sice zpět ale musí je poslat zpět protože na pobočce prý nevymenuji ani neprodávají baterie. Otázka jak prý to bude dlouho trvat říkala ze na vyřízení mají 30dnů. Proste absurdita ze firma není ochotna provést tak jednoduchý ukon ihned. Opravdu mě hodně zklamáli v dalším nákupu.


Požadované řešení

Firma by se měla naučit řešit menší reklamace či výměnu baterií ihned


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2015 10:12, před 9 lety

Ode dne uplatnění reklamace má prodejce maximálně 30 kalendářních dní na vyřízení, měl by se však snažit reklamaci vyřídit bez zbytečného odkladu. Rozhodnout o ní prodejce podle zákona musí ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Jen pokud si reklamace vyžádá odborné posouzení nebo odstraňování vady, může prodejce vyřídit reklamaci nejpozději ve lhůtě 30 dnů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2016 15:30, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.