Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
23.9 2015-jsem si koupila hodinky. Po 3měsících hodinky přestali fungovat. Šla jsem po té vyměnit baterií do obchodu kde hodinky byli zakoupené. Paní prodavačka byla neochotna -hodinky prý vezme sice zpět ale musí je poslat zpět protože na pobočce prý nevymenuji ani neprodávají baterie. Otázka jak prý to bude dlouho trvat říkala ze na vyřízení mají 30dnů. Proste absurdita ze firma není ochotna provést tak jednoduchý ukon ihned. Opravdu mě hodně zklamáli v dalším nákupu.
Firma by se měla naučit řešit menší reklamace či výměnu baterií ihned
|
Tweet |
Ode dne uplatnění reklamace má prodejce maximálně 30 kalendářních dní na vyřízení, měl by se však snažit reklamaci vyřídit bez zbytečného odkladu. Rozhodnout o ní prodejce podle zákona musí ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Jen pokud si reklamace vyžádá odborné posouzení nebo odstraňování vady, může prodejce vyřídit reklamaci nejpozději ve lhůtě 30 dnů.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.