Společnost


Rabator s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#9028Nedodané zboží Paměťová karta 64 GB s adaptérem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 29 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.12.2015, před 9 lety

Petr Stehno

Znění stížnosti

Nedodané zbožíPaměťová karta 64 GB s adaptérem od listopadu!Tohle mi odepsali:Vážený zákazníku Berslevu.cz,

společnost Rabator, s.r.o., která provozuje doménu Berslevu.cz byla zakoupena od bývalých majitelů v průběhu září novým investorem ze zahraničí včetně domény Berslevu.cz a její databáze zákazníků.

V tuto chvíli přebíráme společnost a probíhá její audit. Zjišťujeme účetní stav, hodnotu majetku, kontrolujeme smluvní dokumentace, platby za poslední účetní období.

Omlouváme se tímto za komplikace, které jsme vám způsobili. V průběhu druhé poloviny ledna bychom měli veškerá data mít kompletní a budeme schopni nabídnout řešení za nevyužité vouchery a případné reklamace. Společnost Rabator, s.r.o. bude v tomto termínu nabízet zákazníkům vrácení peněz nebo případně jinou náhradu.

Omlouváme se tímto za komplikace v předvánočním období a prosíme o trpělivost do druhé poloviny ledna, kdy bychom rádi ukončili audit společnosti Rabator, s.r.o. a navrhli řešení vzniklé situace. V té době bude Berslevu.cz fungovat v nové podobě jako agregátor a bude ukončena činnost slevového portálu.

S pozdravem

Constantin Ciuntu
jednatel Rabator, s.r.o.


Produkt

Paměťová karta 64 GB s adaptérem


Požadované řešení

Dodání nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2015 23:49, před 9 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Pokud podnikatel jednal s úmyslem nedodat zboží, mohly být naplněny znaky skutkové podstaty trestného činu podvodu. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.1.2016 10:35, před 9 lety

Dobry den.

Je nam lito komplikace, ktere jste registroval po nakupu na nasem portale. Poprosime vas o kontakt na email podpora@rabator.com, kde se budeme snazit vase problemy vyresit k vasi plne spokojenosti. K problemum doslo ve spojeni s technickymi problemy v predvanocnim obdobi pri transformaci naseho slevoveho portalu na agregator slev a diky zmene vlastnika, ktery spolecnost prebiral a kompletne auditoval.

S pozdravem
Berslevu.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.1.2016 21:14, před 9 lety


Petr Stehno

Dobrý den,
Žádám o vrácení peněžní částky do konce měsíce ledna.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2016 17:13, před 9 lety

Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.