Společnost


COMFORT ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:99
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 28 stížnostech.

#9029Požadavek na vrácení LED žárovek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.12.2015, před 9 lety

Klára Kaňková

Znění stížnosti

Město Česká Lípa má zakázaný podomní prodej nařízením města č. 3/2014.
Dne 10.12.2015 byla, podomním prodejcem od společnosti COMFORT ENERGY s.r.o. ve smlouvě CMA50087125 označeným CEP-1367, pod psychickým nátlakem, když se vnutil do bytu paní Anny Štěpánové v České Lípě, sepsána smlouva o odběru energií a listina začínající slovy "Vážený zákazníku", ze které vyplynulo, že se jedná o další smlouvu na prodej LED žárovek. Dne 19.12.2015 bylo na společnost odesláno Odstoupení od smlouvy a dne 21.12.2015 jsem na společnost odeslala e-mail (stížnost označena ID: 602856130), ve kterém jsem uvedla skutečnost, že paní Štěpánová žádné žárovky nemá, neboť je od jejich obchodního zástupce nepřevzala a on ji při jeho návštěvě sdělil, že je vrátí na firmu, což při telefonickém hovoru se mnou dne 19.12.2015 potvrdil a ujistil mě, že je předchozího dne na firmu vrátil. Že se postaral o to, aby smlouva byla stornovaná a žárovky vráceny a že nechápe, proč mu ta paní pořád volá, že to nějaký čas trvá, než se to na firmě všechno vyřídí. Jaké bylo překvapení, když dne 29.12.2015 přišlo paní Štěpánové písemné sdělení (ze dne 22.12.2015), že odstoupení obdrželi, ale že požadují vrácení žárovek do 30-ti dnů ode dne jejich převzetí. Teď je v pasti, protože nemá co vrátit, když nic nepřevzala, ale pod psychickým nátlakem podepsala, že převzala.


Produkt

smlouva CMA50087125, obchodní zástupce Luděk Musil (označen ve smlouvě CEP-1367) - odběr el. energie a plynu, listina označená "Vážený zákazníku ..." s odkazem na smlouvu CMA50087125


Požadované řešení

Upuštění od vymáhání jakéhokoliv plnění ze strany paní Anny Štěpánové. Písemné sdělení paní Štěpánové, že nemá vůči společnosti COMFORT ENERGY s.r.o. žádné závazky. Omluva za nezákonné a neprofesionální jednání a zejména neetické chování jejich obchodního zástupce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2016 13:44, před 9 lety

Byl-li porušen zákaz podomního prodeje, stanovený nařízením města Česká Lípa, je vhodné o tom informovat městský úřad. Obchodník, který tento zákaz poruší, může být tímto úřadem za své jednání pokutován. Pokud byl při prodeji zboží nebo při nabízení služeb na spotřebitelku vyvíjen psychický nátlak, jedná se o agresivní obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad.

Pokud spotřebitelka zboží nepřevzala, není ani možné po ní požadovat vrácení tohoto zboží. Je vhodné informovat společnost o chování jejího obchodního zástupce a trvat na ukončení smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.2.2016 16:06, před 9 lety

Dobrý den, paní Kaňková,

dle záznamů v rámci informačního systému dodavatele byla již stížnost vyřešena především ke spokojenosti paní Štěpánové.

Mohla bych Vás požádat o potvrzení této skutečnosti?

Děkuji za poskytnuté informace.

S pozdravem

Monika Schneiderová
CE

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
9.2.2016 17:33, před 9 lety


Klára Kaňková

Hodnocení:

Komentář: Doufám, že již v budoucnosti nebudu muset řešit podobnou záležitost.