Společnost


OptiMaskPro LLC

Počet nahlášených stížností:83
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#9032Není uvedena adresa,kam výrobek pro nepoužitelnost vrátit

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.12.2015, před 9 lety

Jana Vohnoutová

Znění stížnosti

Při objednávce jsem nebyla upozorněna, že brýle se nesmí používat, jsou-li oči operovány, oči bohužel operované mám. Faktura nebyla přiložena, brýle byly doručeny firmou PPL - tel 840 775 775. Vedle objednávkového listu na internetu je tel. č. 234 261 920, bohužel stále obsazené, když se mi podařilo zanecxhat vzkaz, nereagují.


Produkt

brýle, které mají zlepšit činnost - viz obj. list


Požadované řešení

kam mám brýle vrátit


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2016 10:18, před 9 lety

Všeobecné obchodní podmínky provozovatele obchodu na internetové adrese http://www.optimaskpro.com/cz_official_vf1/ uvádí k možnosti vrátit zboží následující:

Požadavky na vrácení peněz budou odeslány emailem na: support@optimaskpro.com. V požadavku zákazník uvede důvod požadavku. Vyhrazujeme si právo požadavek kupujícího nepřijmout, pokud důvod jeho/její stížnosti bude shledán neoprávněným.
Vrácený produkt musí být ve stejném stavu, ve kterém jste jej obdrželi (jako nový), aniž by bylo otevřeno nebo poškozeno balení, těsně před prodejem, stejný jako původní balení.
Pro přijetí vráceného zboží musíte uvést číslo objednávky osoby, která původně produkt zakoupila a jejíž detaily jsou uvedeny v kódu objednávky.
Zákazník má právo vrátit zakoupený produkt a požadovat jeho náhradu za jiný produkt nebo vrátit peníze ve dvou případech:
1. V případě prokázaného pochybení naší společnosti (obdržení chybného produktu nebo produktu s vadami v kvalitě), zákazník vrátí produkt během deseti (10) dní od dne, kdy produkt obdržel, a to bez toho aniž by musel hradit náklady na přepravu.
2. V případě, že rozhodnutí zákazníka vrátit produkt není důsledkem žádného dříve zmíněného důvodu, si společnost vyhrazuje právo požadavek neuspokojit. V případě vznesení nároku může zákazník produkt vrátit během deseti (10) dní od data převzetí. V tomto případě náklady na dopravu a také veškeré rozdíly v ceně produktu hradí zákazník.

Dále je uvedeno ve výše uvedených všeobecných obchodních podmínkách, že: " Tato smlouva se bude řídit evropským a českým právem, obzvláště zákony, které řídí záležitosti související s elektronickým obchodem, vzdáleným prodejem a ochranou zákazníka. "

Zveřejněné obchodní podmínky jsou závazné jak pro kupujícího, tak pro podnikatele.

Dle českého práva platí, že od smluv uzavíraných distančním způsobem (na dálku po internetu, telefonu) lze odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoli sankce do 14 dnů zásadně od uzavření smlouvy, ale například u koupě zboží až od jeho převzetí. V případě, že podnikatel nepoučil spotřebitele o právu na odstoupení, prodlužuje se lhůta k odstoupení na jeden rok a čtrnáct dnů. Pokud však v jejím průběhu dodatečně poskytne poučení, začíná tímto okamžikem běžet nová čtrnáctidenní lhůta.

Po odstoupení od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany mají povinnost vrátit si poskytnutá plnění do 14 dnů. To znamená, že spotřebitel musí v této lhůtě odeslat zboží zpět prodávajícímu a prodávající je oproti tomu povinen vrátit kupujícímu uhrazené finanční prostředky, a to včetně nákladů na dodání.

Byla-li však prodávajícím poskytnuta nesprávná, popřípadě neúplná informace o vlastnostech zboží, může spotřebitel takové zboží rovněž reklamovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2016 19:22, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.