Společnost


AUTOPROFI, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9033Neoprávnéné naučtovaný poplatek za garanční prohlídku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.12.2015, před 9 lety

Jaroslava Langerová

Znění stížnosti

Pri garanci našeho vozu v autorizovaném servisu ,který je součástí prodejního salonu Autoprofi jsme v zakázce požadovali serízení systému LPG,který nám byl touto firmou namontován.Pri prevzetí vozu po opravé ,která mj.stála 18681kč nám servis vyménil udajné opotrebované zdvihátka ventilu, o čemž pri sepisování garance nepadla žádná zmínka-navýšení ceny o 12500kč-po zjištení se na tento méla záruka vztahovat dle dodavatele celého systému Autogas Strakonice.Po takto drahé g.p.jsme doufali.že vuz bude ok a nastavení dle výrobce,leč opak je pravdou.Otáčky volnobéhu stále kolísají,a pri studeném motoru je cítit škubání.O objemu nádrže 50 nebo 53 litru se dohadujeme od počátku.Natankujeme pouze 35-37 litru,toto servis resil zprvu výmenou plnícího ventilu a podruhé podpenováním plynové nádrže v kufru vozu,což problém ani v jednom prípade nevyrešilo.Proč koncern svétového jména jakým Mitsubishi je,nabízí levný a spolehlivý provoz na LPG, když očividné tento typ motoru nevyhovuje.


Produkt

Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC LPG VIN JMBXNGA1WEZ001782


Požadované řešení

Po ohoté a reakcích Autoprofi jsme znechuceni a kdyby pri koupi vozu nás upozornili, že po ujetí cca 36000km budeme dávat nová zdvihátka za 12500kč,tak do LPG nikdy nepujdeme.Poradte nám prosím co se dá v našem prípadé delat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2016 12:27, před 9 lety

Zjistí-li spotřebitelka, že provedení opravy (na základě smlouvy o dílo) nebylo řádné, má možnost opravu u obchodníka reklamovat. Právo z vadného plnění je možné u zhotovitele uplatnit nejpozději do dvou let od dokončení opravy a předání věci. Spotřebitelka má však povinnost oznámit vytýkané vady neprodleně poté, kdy se o nich dozví. Neučiní-li tak, soud spotřebitelce právo z vadného plnění nepřizná. Proto je vhodné s reklamací neotálet. Vzor pro reklamaci opravy je možné vyhledat na následující webové adrese www.dtest.cz/clanek-3278/reklamace-opravy-a-upravy-veci.

Pokud spotřebitelka uplatní reklamaci, je zhotovitel díla povinen vydat jí potvrzení o tom, kdy ji uplatnila, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitelka požaduje. O reklamaci musí být rozhodnuto ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává přiměřená doba potřebná k posouzení vady. Reklamace musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do třiceti dnů ode dne uplatnění reklamace. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má možnost od smlouvy odstoupit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2016 19:27, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.