Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#9034Neuznané reklamace tabletu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 29 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.12.2015, před 9 lety

Filip Dian

Znění stížnosti

Číslo objednávky 1014017241
14.1.2014 jsem si na CZC.cz zakoupil tablet ASUS. Tablet byl funkční a byl jsem spokojen. Po pár měsících se začal sám od sebe vypínat, zhasínat a vůbec nereagoval.
13.7.2015 jsem ho donesl na první reklamaci (RE15035994)
23.7.2015 přišlo vyrozumění, že poruchu uznali a vyměnili display, když mi tablet přišel bylo to pořád stejné
27.8.2015 proběhla 2.reklamace (RE15043929) s výsledkem, že závada nebyla uznána. Pán ze servisu mi volal, že tablet zkoušel i v zátěži. Když mi tablet dorazil, byla v něm SD karta s The Simpsons. Neřekl bych, že je to nějaká zátěž, a zajímalo by mě jestli to nezkoušely spíše nějaké děti.
18.9.2015 proběhla 3.reklamace (RE15048128) s výsledkem, že poruchu uznali a vyměnili základní desku, ale nepociťoval jsem žádnou změnu
8.12.2015 jsem tablet poslal na 4.reklamaci (RE15063567). Do popisu závady jsem uvedl stejné problémy jako pokaždé před tím. Přidal jsem ještě několik videozáznamů o nefunkčnosti.
30.12.2015 mi tablet dorazil s tím, že závadu neuznali. Po vybalení a uvedení do provozu se opět sekal.
Záruka vyprší 14.1.2016. Z toho byl tablet 4 měsíce na reklamaci a další reklamaci už nestíhám.


Produkt

Číslo objednávky 1014017241,tablet ASUS ME102A-1A019A; model K00F; kód 137695; výrobní číslo DCOKCT065369


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2015 22:37, před 9 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.12.2015 08:32, před 9 lety

Dobrý den pane Dian.

Všechny reklamace byly řešeny v autorizovaném servisu Asus.
Pokud na zařízení proběhla záruční oprava je záruční doba prodloužena o dobu, kdy bylo zařízení v reklamaci, Navíc na samotnou opravu je záruka 3 měsíce.
Osobně doporučuji tablet používat v továrním nastavení - je velice pravděpodobné, že problém mohou způsobovat aplikace třetích stran, za které nenese výrobce ani prodejce právní ani žádnou jinou odpovědnost.
Pokud tablet nefunguje v továrním nastavení , doporučuji jej znovu reklamovat. Pro reklamaci můžete využít kteroukoli naší pobočku nebo přímo servis Asus(pro vadné zboží si sami dojedou), stačí vyplnit tento formulář -https://eu-rma.asus.com/pick_eu/cz/

Je zde také možnost vyjádření servisu rozporovat znaleckým posudkem.

S přáním hezkého dne
Michal Stýblo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.12.2015 11:20, před 9 lety


Filip Dian

Dobrý den,
o žádné aplikace třetích stran se nejedná. Přístroj to dělá i v továrním nastavení. Tablet za 6 tisíc jsem si nekupoval proto, abych si v galerii prohlížel obrázky. A proto jsem 31.12.2015 tablet poslal na již 5.reklamaci, protože tablet 30.12 přišel ze 4.reklamace s vadnou zvukovou kartu. Nešel zvuk ani mikrofon. Za tyto vady odpovídá prodejce i autorizovaný servis.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.1.2016 12:42, před 9 lety

Za vady na výrobku odpovídá prodávající. Jak již bylo uvedeno výše, záruční doba se prodlužuje o dobu, kdy bylo zboží v reklamaci.

Odstoupit od spotřebitelské kupní smlouvy je možné v případě, pokud nelze vadu odstranit opravou, výměnou součásti nebo dodáním nové věci. Odstoupit od smlouvy je možné také v případě, pokud spotřebitel nemůže věc řádně využívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3388/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad).

O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady. O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci.

Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2016 17:15, před 9 lety

Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.