Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#9035Neuznaná reklamace odeslané zásilky, PPL poškodilo mou zásilku a neuznali mně reklamaci ani nevrátili odeslanou věc

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.12.2015, před 9 lety

Robert Michalčík

Znění stížnosti

Dobrý den, odesílal jsem přes PPL na reklamaci autobaterii, v místě mého bydliště PPL není, ale je možné využít ParcelShop PPL, kde jsem se ptal, jestli je možné autobaterii odeslat. Autobaterii mně přijali k odeslání, zaplatil jsem 79,- za odeslání. Za dva dny jsem zjistil na stránkách PPL, při sledování zásilky, že byla poškozena a je nedoručena. Snažil jsem se dovolat na zákaznický servis PPL, ale ten je neustále obsazený. Asi po týdnu, kdy jsem zkoušel jejich zákaznický servis, ale marně pořád mají obsazeno, jsem našel kontakntí email na PPL, kde mně bylo odepsáno , že zásilka byla poškozena a řeší to reklamační oddělení PPL. Tak jsem si sám vyhledal kontakt na reklamační odděleni, jinak mně nikdo za celou dobu nekontaktoval co je vůbec s mou zásilkou. Bylo mně sděleno, že autobaterie byla poškozena, ale že reklamace dle obchodních podmínek mně nemůže být uznána, že autobaterie je vyloučen z přepravy PPL, a že si ji můžu vyzvednout v Praze asi 270 km od mého bydliště. Momentálně nemám ani autobaterii ani náhradu škody. Na můj další email PPL neodpovídá, psal jsem jim, že nesouhlasím s nuznáním reklamace. Já sem se ptal na jejich ParcelShopu jestli ji můžu odeslat a vzali mi ji a dál ji přepravovali.Proč PPL, když je autobaterie vyloučena z jejich přeravy baterii přijali a dál ji převáželi, po celou dobu muselo jít vidět , že jde o autobaterii, nijak jsem ji nebalil, aby bylo vidět co je odesílané. PPL tvrdí, že je autobaterie vyloučena z jejich přepravy, ale před rokem mně ta autobaterie bylo doručena právě společností PPL, mám k tomu i dosvědčující email. Mám za to, že mně na jejich ParcelShopu měli říct, že takový materiál nejde přepravovat a já bych to poslal jinou přepravní společností.


Požadované řešení

chtěl bych zaplatit cenu autobaterie


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2016 11:54, před 9 lety

Pokud byl obsah zásilky pracovníkovi společnosti, který musí být poučen svým zaměstnavatelem, které věci mohou být předmětem zásilky, zcela jasný, měl upozornit spotřebitele na skutečnost, že obsahem zásilky nemohou být baterie. Neučinil-li tak, jde to k tíži zasílatele a společnost odpovídá spotřebiteli za škodu dle § 2944 občanského zákoníku.

Škoda se nahrazuje uvedením do původního stavu (opravou). Pokud o to poškozený požádá, může být škoda uhrazena v penězích. Vyčíslit tuto škodu může spotřebitel vlastním odhadem (odpovídajícím nákladům na opravu) s tím, že pokud by mezi spotřebitelem a zasílatelem na této výši nevznikla shoda, lze nechat vypracovat znalecký posudek.

Odmítne-li zasílatel škodu nahradit, bude nutné náhradu způsobené újmy řešit soudní cestou. Ještě před podáním žaloby se posílá předžalobní výzva.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2016 09:25, před 9 lety

Od spotřebitele jsme obdrželi následující vyjádření:

"Dne 6.1 se mně ozvala referentka škod z PPL a sdělila, že prověřovala celý případ a na základě všech zjištěných informací mně bude škoda uhrazena, nákupní cena bez dph za autobaterii."

Na základě této skutečnosti případ uzavíráme, neboť ve sporu bylo dosaženo dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
13.1.2016 09:25, před 9 lety


Robert Michalčík

Hodnocení: