Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,už po několikáté se mi stalo,že pošta v Břeclavi-spíše doručovatelé,co jezdí autem,mi nepřivezli balík do ruky,i když jsem doma(dneska jsem opět čekala a celý den jsem byla doma a nic),pak přišel e-mail,že se mě nepodařila zastihnout,že mám balík na poště-podotýkám,že jsem na nemocenské bez vycházek a nikdo nezvonil a žádný papír nemám ani ve schránce!!!!Před Vánoci jsem to ještě tolerovala s tím,že toho je hodně,ale teď už toho mám opravdu plné zuby...Balík do ruky je placená služba,tudíž bych prosila,abych ji i odbržela-nechci i nadále zůstávat doma a čekat a pak si jít na poštu.A to nemluvím o tom,že když už mi balík dovezou ,tak se někteří doručovatelé ani nenamáhají počkat na můj podpis o převzetí,mám balík hozený u dveří a tím mé převzetí končí.Děkuji za vyřízení,či nápravu.Juřicová Martina Břeclav-Poštorná
nedoručené balíky,ve vzteku vymazány e-maily,měly být doručeny dnes na adresu Valtická 35,Břeclav Martina Juřicová
Ŕešení je doručovatelům oznámit,že by bylo dobré na ten zvonek občas i zazvonit,ne jen projet okolo baráku s tím,že nikdo není doma.A když už se dozvoní,tak některé i poučit,že hozený balík u dveří není taky normální převzetí balíku a určtě chybí podpis(nechci si ani myslet,že je pak někde v autě dodatečně sfalšuje)děkuji
|
Tweet |
Dodání zásilky je upraveno v části třetí poštovních podmínek, čl. 23 a násl. Pokud adresát není zastižen na uvedené adrese, může pošta vydat zásilku osobě, která se pohybuje v určených prostorách a souhlasí s tím, že ji adresátovi předá. Není-li takový postup možný, pošta adresátovi některým ze způsobů uvedených v čl. 24 odst. 2, 3 a 6 poštovních podmínek předá písemnou výzvu, aby si poštovní zásilku vyzvedl v určené lhůtě u stanovené pošty. U typů různých zásilek se objevují odlišnosti (do vlastních rukou adresáta x výhradně do vlastních rukou adresáta).
Obecně lze ale uzavřít, že podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat stížnost přímo poště.
Česká pošta ve svých obchodních podmínkách na internetových stránkách https://www.ceskaposta.cz/sluzby/baliky/cr/balik-do-ruky uvádí k doručování balíku do ruky následující základní informace:
Ve všední dny doručujeme mezi 8:00-16:00 hodinou, ve vybraných lokalitách až do večerních hodin v rozmezí 14:00-19:00 hodin, v Praze od 14:00-20:00 hodin.
Pokud adresátovi nevyhovuje navrhovaný čas a způsob doručení, může prostřednictvím nového interaktivního webového formuláře na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice v den podání jednorázově změnit dispozice nakládání s balíkem dle svých časových možností a požadavků.
Pokud adresát nebyl zastižen, může se dohodnout na opětovném doručení v jiném termínu, který bude lépe vyhovovat.
Pokud potřebuje adresát zajistit, aby byl balík doručen opravdu přednostně, nejpozději do 14:00 hod nebo i v sobotu, může využít doplňkovou službou „Garantovaný čas dodání“. Balík pak bude doručen nejpozději do 14:00 hodin, ve vybraných lokalitách ještě dříve do 12 hodin nebo také v sobotu.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.