Společnost


BOHEMIA ENERGY entity s.r.o.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

58%
42%
Toto skore je založeno na 43 stížnostech.

#9038Neuznaná výpověď smlouvy k 31.12.2015

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.12.2015, před 9 lety

František Kučera

Znění stížnosti

Měla jsem uzavřenou 2-letou smlouvu na elektřinu a plyn, která se automaticky prodluzovala o další 2 roky. Protože podmínky jsou cenově nevýhodné a smluvně neflexibilní, v záři 2015 jsem podala písemnou vypoved s účinností k datu vypršení 2-leteho závazku 31.12.2015 a přešla jsem k novému dodavateli.

Zaměstnanec společnosti Bohemia energy p. F. J. mne v říjnu dvakrat a v prosinci 2015 jedenkrát tel. a také e-mailem kontaktoval ohledně uzavření nové smlouvy. Hovorili jsme o me výpovědi a ze by jeho nova nabídka musela byt nejvýhodnější na trhu, abych opět uzavřela smlouvu s tímto dodavatelem. Nabídku mi nakonec na mou zadost zaslal e-mailem. Z posouzení a srovnání vyplynulo, ze ani nova nabídka Bohemia Energy pro mne není zajímavá. Až v posledním našem tel. Rozhovoru 18.12.2015 mi sdělil, ze je prý mnou podána vypoved neplatná. Přesto mi spol. Bohemia energy jiz 3.12. zaslalala dopis podepsaný ředitelem zákaznické pece p. R. Š. potvrzující mou výpověd. Neobvykle bylo jen to, ze v dopisu není uvedeno žádné konkretni datum, ke kterému byl náš. smluvní vztah ukončen.

Můj novy dodavatel energii spol. Fosfa mne nyní informoval, ze Bohemia Energy přechod k novému dodavateli zamítla. Jsem nejen překvapena, ale i velmi rozhořčena vtiravym, neserioznim až klamavym jednáním spol. Bohemia energy a jejich zaměstnanců. V žádném případe si takový zákaznický přístup nenechám líbit a jsem odhodlána použit veškeré prostředky k okamžitému ukončení teto smlouvy.

Naše rodina je dlouhodobým abonmentem dTestu a já i ostatní máme v úmyslu se zúčastnit vyhlášené aukce energii v únoru 2016.


Produkt

Plyn: Jižní Morava - Garance, elektřina: Garance EON - home standard 24


Požadované řešení

Ukončení smluv na elektřinu i plyn k 31.12.2015 a umožnění přechodu k novému dodavateli.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2016 10:45, před 9 lety

Společnost BOHEMIA ENERGY entity s.r.o. ve svých obchodních podmínkách ze dne 5. 12. 2013 účinných od 1. 1. 2014 v čl. K odst. 7 (taktéž i v obchodních podmínkách ze dne 17. 6. 2013 účinných stejného dne v čl. D odst. 12) upravuje automatické prodloužení smlouvy o dobu, na kterou byla sjednána a to i opakovaně. Pokud zákazník takto smlouvu prodloužit nechce, má povinnost alespoň 3 kalendářní měsíce před uplynutím doby, na kterou smlouva byla sjednána, oznámit dodavateli, že trvá na jejím ukončení. Při dodržení stanoveného postupu nejsou účtovány žádné poplatky.

Jelikož z popisu stížnosti vyplývá, že spotřebitel stanovený postup dodržel, měl být smluvní závazek ukončen dne 31. 12. 2015. Pokud společnost vypovězení smlouvy potvrdila, má povinnost výpověď respektovat. Potvrzení je vhodné uchovat. Může posloužit jako důkazní prostředek při případném řešení sporu u Energetického regulačního úřadu.

Spotřebitel by měl nejprve takové jednání společnosti reklamovat písemně na adrese BOHEMIA ENERGY entity s.r.o., Na Poříčí 1046, 1047/24-26, 110 00 Praha 1. Nebude-li mu vyhověno, má možnost obrátit se Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory o uzavření smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2016 08:26, před 9 lety

Na žádost spotřebitele přeřazujeme stížnost na něj. Spotřebitel má tak nyní možnost případ doplnit o své vyjádření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2016 10:37, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2016 16:53, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.