Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#9044Opakované špatné naúčtování ceny zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
31.12.2015, před 9 lety

Prokop Schield

Znění stížnosti

Dobrý den,
v obchodním domě Kaufland v Lanškrouně mi opakovaně naúčtovali špatnou cenu zboží. Chápu, že je tam veliký rozruch, avšak cena zboží by měla zůstat v každém případě stejná, jako je na cedulce u pultu.

Prokop Schield


Produkt

Budapešťská pomazánka


Požadované řešení

Mě by bohatě stačilo, kdyby tato společnost (a ostatní společnosti) přestali takto šidit zákazníky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2016 09:33, před 9 lety

V případě, že je špatně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinný vrátit finanční obnos uhrazený navíc.

Jednání konkrétních zaměstnanců je vhodné řešit přímo s jejich nadřízenými. Je důležité si uvědomit, že zaměstnanec jedná za svého zaměstnavatele, kterému se jeho jednání přičítá. Vzhledem k výše uvedené přičitatelnosti jednání zaměstnance společnosti lze dovodit porušení zákona o ochraně spotřebitele ze strany prodávajícího ve vztahu ke spotřebiteli, a to nesprávným účtováním provedeného nákupu, konkrétně jeho ustanovení § 3 odst. 1 písm. c) zákona o ochraně spotřebitele, týkající se poctivosti prodeje výrobků.

Doporučujeme proto spotřebiteli obrátit se s tímto podnětem na orgán dozoru, Českou obchodní inspekci, která na základě vlastního šetření prověří dodržování zákona o ochraně spotřebitele ze strany prodejce a při zjištěném pochybení při účtování kontrolního nákupu může uložit podnikateli ve správním řízení pokutu.

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc. Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.1.2016 09:52, před 9 lety

Vážený zákazníku,

děkujeme za Váš podnět. Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.1.2016 13:43, před 9 lety


Prokop Schield

Hodnocení: