Počet nahlášených stížností: | 108 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Mám rok a půl Samsung S4, začátkem měsíce jsem ho dal opravit, padá signál i net.
Po 22. dnech přichází vyjádření, telefon má znaky poškození pádem a je opotřeben.
Teď dobře čtěte, prohlašuji, nikdy nespadl, navíc jsem si u něho zaplatil připojištění, telefon je pouze běžně v rozích ošoupaný. Mironet reklamaci ne a ne uznat, co s tím? Příjde Vám normální, že neuznávají regulérní reklamace?
S pozdravem Martin C
Žádám opravit, případně vrátit peníze.
|
Tweet |
Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození.
Pokud se vada projeví později a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací.
V tomto případě bude rovněž podstatné, zda prodejce své zamítavé stanovisko k uplatněné reklamaci náležitě odůvodnil, a to rovněž i ve vztahu k projevům vady při přebírání výrobku do reklamace. Tedy zda se společnost skutečně zabývala vytýkanou vadou. Není totiž možné zamítnout reklamaci, ať již z jakéhokoli uvedeného důvodu, který není příčinou reklamované závady. Spotřebitel má ze zákona o ochraně spotřebitele nárok na písemné potvrzení a náležité odůvodnění zamítavého stanoviska k uplatněné reklamaci, tak aby bylo přezkoumatelné znalcem z oboru, popřípadě v soudním řízení. Plnění této povinnosti prodávajícího podle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele dozoruje Česká obchodní inspekce, které může spotřebitel podat podnět k zahájení kontroly u podnikatele, pokud se podnikatel nebude uvedeným ustanovením zákona řídit.
Seznam znalců nalezne spotřebitel na stránkách www.justice.cz nebo na https://www.dtest.cz/soudni-znalci podle oboru a kraje a sám si zvolí dle svého uvážení osobu znalce. Ceny znaleckých posudků se mohou lišit, proto spotřebiteli doporučujeme kontaktovat více soudních znalců a poměřit cenové nabídky, za kterých jsou ochotni znalecký posudek vypracovat.
Dobrý den.
Dle vyjádření autorizovaného servisu váš přístroj nesplňuje záruční podmínky pro provedení opravy. Telefon jeví známky pádů a nešetrného zacházení, viz foto. Jedná se o citlivé elektronické zařízení.
S pozdravem a přáním krásného dne
Jiří Jungmann
Vedoucí prodejny P7
jiri.jungmann@mironet.cz
Nikdy mě telefon neupadl,není to pravda.Jde o běžné užívání. Domnívám se, že přede ším výrobce má před prodejem dodávat například pouzdro, tak aby se telefon neodřel, jde pouze o nabar ený plast.
Prosím o uzavření stížnosti.
Před uzavřením stížnosti dáváme prostor spotřebiteli, který má možnost případ doplnit, případně jej sám uzavřít.
Hodnocení:
Komentář: Chci Vám moc poděkovat za pomoc. Sama společnost Samsung přijala mou reklamaci a vše na mobilu bezplatně opravila.