Společnost


LAMA MOBILE a.s.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9046Reklamace vyúčtování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
01.01.2016, před 9 lety

Petr Jurišica

Znění stížnosti

U společnosti Lama mobile a.s. jsem užíval pro mobilní komunikaci své rodiny 4 telefonní čísla, kde jsem měl uzavřeny smlouvy o poskytování telekomunikačních služeb na tarif "Férová lama", kde nebyl účtován žádný paušální poplatek, pouze jsem platil za provolané minuty. Tato služba byla poskytována více než dva roky bez problémů, faktury jsem vždy platil včas. Bohužel při prosincovém vyúčtování mi přišly faktury na nezvykle vysoké částky. Po kontrole jsem zjistil, že je mi účtován ke každému telefonnímu číslu nově poplatek 50 Kč. Tuto změnu se mnou dodavatel žádným způsobem nekomunikoval (dodavatel tvrdí, že dne 29.9. odeslal na můj email zprávu o změně tarifu, ale mi do schránky žádná zpráva nepřišla). Žádal jsem dodavatele o zrušení smluv a převod čísel k jinému operátorovi, vzhledem k tomu, že nechci akceptovat tyto nové podmínky. Žádal jsem taktéž o opravu faktur, které již byly vystaveny s tím, že jsem ochoten zaplatit pouze takové služby, které jsem si ve skutečnosti objednal. Dodavatel trvá na uhrazení faktury, které vystavil. Rád bych ukončil tento spor tím, že zaplatím za služby tak, jak jsem si je objednal a ukončím smluvní vztah výpovědí. Děkuji.


Produkt

Lama mobile a.s.
LAMA MOBILE a. s., Gudrichova 763, 747 41 Hradec nad Moravicí
www.lamamobile.cz
info@lamamobile.cz
IČ: 28261984


Požadované řešení

Rád bych ukončil tento spor tím, že zaplatím za služby tak, jak jsem si je objednal při pořízení služby a ukončím smluvní vztah výpovědí.
Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2016 10:53, před 9 lety

Zákon o elektronických komunikacích umožňuje jednostrannou změnu smlouvy ze strany operátora. V takovém případě je operátor povinen nejméně 1 měsíc před nabytím účinnosti změny smlouvy uveřejnit informaci o této změně v každé své provozovně a způsobem umožňujícím dálkový přístup. Zároveň je podnikatel povinen informovat účastníka o uveřejnění.

Pokud se jedná o podstatnou změnu smlouvy vedoucí ke zhoršení postavení účastníka, je podnikatel povinen prokazatelně informovat účastníka, jehož smlouva obsahuje ustanovení o úhradě v případě ukončení smlouvy před uplynutím doby trvání, na kterou je smlouva uzavřena, rovněž o jeho právu ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti změny, a to bez této úhrady, jestliže nové podmínky nebude účastník akceptovat.

Pokud se jedná o změnu ceny služby, lze takovou situaci považovat za podstatnou změnu smlouvy vedoucí ke zhoršení postavení spotřebitele. V takovém případě má být spotřebiteli dle zákona umožněno ukončit smluvní vztah bez jakékoli sankce, pokud se změněnými podmínkami nesouhlasí.

Informaci je podnikatel povinen poskytnout účastníkovi způsobem, který si účastník zvolil pro zasílání vyúčtování. Pokud by informační povinnost splněna nebyla, bylo by možné podat reklamaci vyúčtování a podnět Českému telekomunikačnímu úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2016 15:57, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.