Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#9047Nevrácení peněz za zboží v zákonné lhůtě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.01.2016, před 9 lety

Daniel Stehlík

Znění stížnosti

Na pobočce CZC.cz v Praze Dejvicích jsem si před asi třemi týdny koupil klávesnici CTECH Moirai v hodnotě 400,- přes internet bez předchozího vyzkoušení a po vyzkoušení doma a shledání, že kvalita zboží neodpovídá mým představám jsem se rozhodl klávesnici obratem vrátit (což jsem učinil v zákonné lhůtě 14 dnů, s tím že zboží bylo kompletní a pouze 1x vybalené a zapojené). Na pobočce mi byl vyhotoven protokol o převzetí zboží nicméně na otázku jak to bude s vrácením peněz mi bylo sděleno, že jsou pouze smluvní partner a že mě czc bude kontaktovat emailem s žádostí o číslo účtu kam mi měly být peníze vráceny. Ze zákona je tato lhůta 14 dnů a ta vypršela dneškem aniž by mě kdokoliv kontaktoval a já tak pravděpodobně byl obchodem okraden o částku 400,-. Na můj email který jsem před týdnem posílal czc nebylo reagováno. Tohle je tudíž poslední šance co czc zde dávám než se obrátím s podnětem na ČOI a policii.


Produkt

klávesnice C-TECH Moirai


Požadované řešení

Vrácení peněz v plné výši v nejbližší možné době.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.1.2016 12:22, před 9 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.1.2016 17:06, před 9 lety

Vážený pane Stehlíku,

reagujeme na Váš podnět.
Můžeme Vás ujistit, že jste o částku 499 Kč nepřišel, vzhledem k vánočním svátkům došlo pouze ke zpoždění ve zpracování a opravný daňový doklad byl vystaven až 2.1. Zašlete mi na kucerova@czc.cz číslo Vašeho účtu (nikde v komunikaci jsem ho nedohledala) a částku zadáváme zítra k proplacení.

Děkujeme Vám za pochopení této nemilé situace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2016 10:18, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2016 10:02, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.