Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na pobočce CZC.cz v Praze Dejvicích jsem si před asi třemi týdny koupil klávesnici CTECH Moirai v hodnotě 400,- přes internet bez předchozího vyzkoušení a po vyzkoušení doma a shledání, že kvalita zboží neodpovídá mým představám jsem se rozhodl klávesnici obratem vrátit (což jsem učinil v zákonné lhůtě 14 dnů, s tím že zboží bylo kompletní a pouze 1x vybalené a zapojené). Na pobočce mi byl vyhotoven protokol o převzetí zboží nicméně na otázku jak to bude s vrácením peněz mi bylo sděleno, že jsou pouze smluvní partner a že mě czc bude kontaktovat emailem s žádostí o číslo účtu kam mi měly být peníze vráceny. Ze zákona je tato lhůta 14 dnů a ta vypršela dneškem aniž by mě kdokoliv kontaktoval a já tak pravděpodobně byl obchodem okraden o částku 400,-. Na můj email který jsem před týdnem posílal czc nebylo reagováno. Tohle je tudíž poslední šance co czc zde dávám než se obrátím s podnětem na ČOI a policii.
klávesnice C-TECH Moirai
Vrácení peněz v plné výši v nejbližší možné době.
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Vážený pane Stehlíku,
reagujeme na Váš podnět.
Můžeme Vás ujistit, že jste o částku 499 Kč nepřišel, vzhledem k vánočním svátkům došlo pouze ke zpoždění ve zpracování a opravný daňový doklad byl vystaven až 2.1. Zašlete mi na kucerova@czc.cz číslo Vašeho účtu (nikde v komunikaci jsem ho nedohledala) a částku zadáváme zítra k proplacení.
Děkujeme Vám za pochopení této nemilé situace.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.