Společnost


JH HOLDING s.r.o.

Počet nahlášených stížností:23
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#9048Neoprávněné zaslání zboží, které jsem si neobjednala

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 27 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.01.2016, před 9 lety

Eva Švábová

Znění stížnosti

Manžel převzal od doručovatelky zásilku na moje jméno, kterou jsem si nikdy neobjednala,ani tuto firmu neznám.
Chtěla jsem na firmu zavolat co s tím?
Telefonní číslo na obálce neexistuje a číslo, které jsem našla po dlouhém hledání na internetu zase nikdo nezvedá.
Nechce se mi vydávat poštovné za vrácení tohoto produktu, když nevím jestli to vůbec někdo přijme nazpět.
Mám obavy zda-li to není nějaký podvod a nebude pak někdo po mě něco vymáhat. jak už kolikrát o podobných případech bylo v TV.


Produkt

Pomůcka proti bolení zad


Požadované řešení

Potřebuji vyjádření. jak vrátit toto zboží, které jsem si neobjednala.
Nechci za to vydávat poštovné.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2016 11:27, před 9 lety

V daném případě velmi záleží na tom, zda spotřebitelka opravdu nikde neodsouhlasila, že jí bude obdržené zboží zasláno. Smlouva nebo objednávka nemusí být jen písemná, lze také uzavřít smlouvu po telefonu. Od takové objednávky má pak spotřebitel právo odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží dle § 1824 a 1829 občanského zákoníku. Odstoupení od smlouvy je třeba vždy z důvodu prokazatelnosti zasílat doporučeně s dodejkou na adresu prodejce pro odstoupení dle jeho obchodních podmínek. Pokud by adresu pro odstoupení uvedenou neměl, tak je třeba zboží odeslat na adresu sídla společnosti dle veřejného rejstříku.

Pokud si je však spotřebitelka jistá, že žádnou objednávku, zaslání zboží neodsouhlasila a zboží přišlo bez jakékoli její součinnosti, tak lze na takové zboží hledět dle občanského zákoníku jako na neobjednané plnění dle § 1838 občanského zákoníku. Pak se na spotřebitele hledí jako na poctivého držitele, tzn. že nemá k věci sice vlastnické právo, ale může si ji ponechat pokud si zboží podnikatel nevyžádá a nevezme si jej od spotřebitele na své náklady zpět. Spotřebitel tedy v takovém případě není povinen podnikateli věc vracet na své náklady dle tohoto ustanovení zákona. Podnikatel si může věc jedině vyžádat sám a poslat si pro ni svého dopravce nebo si pro ni přijít na své náklady.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.1.2016 11:34, před 9 lety

Hezký den,
zásilku jsme odeslali na základě objednávky v našem eshopu. Objednávka byla zaplacena kartou, tudíž není potřeba žádný doplatek z Vaší strany. Zkuste se pozeptat ve svém okolí, jestli Vám to třeba někdo nezaslal jako dárek.
Každopádně od nás žádný doplatek nepřijde. Pokud o zboží nejevíte zájem, máte nárok nám jej poslat zpět a my Vám vrátíme peníze.
Díky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.1.2016 14:44, před 9 lety


Eva Švábová

Nezjistila jsem, kdo to poslal, můžete mi prosím napsat kdo to pro mě objednal?
Ze čtyř dětí to nikdo neobjednal,ani manžel.Nikoho jiného nemám.
Děkuji za odpověd, alespon se to vysvětlilo. Eva Švábová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2016 16:59, před 9 lety

Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.