Společnost


Jana Radová

Počet nahlášených stížností:177
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 26 stížnostech.

#9052Nedodané zboží, jenž bylo předem uhrazeno

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.01.2016, před 9 lety

Michaela Gregorová

Znění stížnosti

Na začátku prosince 2015 jsem si objednala 3 ks zboží, které jsem i předem zaplatila. Do dnešního dne však nemám ani zboží, ani zpět vrácené peníze. Paní Radové jsem po čtrnácti dnech psala, kde mám zboží. Přišla mi odpověď s omluvou, že zítra zboží odešle. Další týden jsem paní psala znovu, tentokrát jsem dostala odpověď, že popletla adresy na balíčkách a že to zítra zašle. Od té doby nemám ani zboží, ani peníze.

Pokud máte ostatní, jenž se stalo něco podobného zájem, napište na ninjatkozx9r@seznam.cz a na paní podáme hromadnou žalobu. Toto si opravdu nenechám líbit. Takovéto chování je pro mě nepřijatelné.


Produkt

Schauma Kids, 2 ks - 90 Kč a Čmelda zpívající 139 Kč


Požadované řešení

Navrácení celkové částky (i s poštovným) 309 Kč na můj účet, který jsem paní Radové několikrát psala.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.1.2016 17:24, před 9 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Pokud podnikatel jednal s úmyslem nedodat zaplacené zboží, mohly být naplněny znaky skutkové podstaty trestného činu podvodu. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
16.2.2016 14:43, před 9 lety


Michaela Gregorová

Hodnocení:

Komentář: Paní Radová mě minulý týden kontaktovala s omluvou a prosbou o číslo účtu, že peníze zašle. Včera, v pondělí, opravdu peníze vrátila a mám je na svém účtu. Děkuji za pomoc.