Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#9053Reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

29 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.01.2016, před 9 lety

Pavel Faktor

Znění stížnosti

Dobrý den,


velice stručně.Nechal jsem si sestavit u vás pc,po 11 měsících se objevila závada po zapnutí černá obrazovka,dle rady pracovníků na pobočce sepsán reklamační protokol a pc odeslán na diagnostiku do Příbrami,na pobočce je servis ale tam to nelze diagnostikovat. Vyjádření technika z Příbrami vadná vga RE15064260 výměna.Volal jsem několikrát na zákaznickou linku a jelikož se reklamovaná grafická karta již nevyrábí a není v nabídce czc chtěl jsem jinou a rozdíl v ceně doplatit,marně. PC přivezla přepravní firma dpd s ulomenou nožičkou, což nemíním řešit ale pc je po reklamaci nefunkční a vyměněná grafická karta není nová.


Produkt

grafická karta vga ati msi 260x 2gd5 ocv1,2gb,ddr5,pci-e


Požadované řešení

Jelikož gk msi 260x již nemáte v nabídce, výběr gk dle mého výběru a rozdíl v ceně doplatím nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2016 12:35, před 9 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.1.2016 12:45, před 9 lety

Dobrý den pane Faktor.

Je nám líto, že máte problém s opraveným PC. Prosíme o dodaní PC zpět k nám na servis, kde problém urgentně vyřešíme. V případě nutnosti můžete problém řešit s vedoucím reklamačního oddělení p. Novosadem (Novosad@czc.cz).

Děkuji za pochopení.

Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.1.2016 12:56, před 9 lety


Pavel Faktor

Dobrý den pane Stýblo,


píšete že je vám líto,že mám problém s opraveným PC já si myslím, že jsem měl problém s neopraveným PC.Počítač jsem dal do jiného servisu a teď je opravený.Pojďme řešit reklamaci,podle vašeho servisu byla špatná grafická karta a vyměněna za novou. Podle mně tato grafická karta která se již nevyrábí ani ji nemáte v nabídce nová není ale je již používaná! Žádám buď novou kartu v originálním balení nebo vrácení peněz.


Děkuji Faktor.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.1.2016 14:36, před 9 lety

Dobrý den pane Faktor.

Vaše grafická karta byla vyla v autorizovaném servisu MSI, kde proběhla její výměna (karta má jiné sériové číslo). Pokud je vada odstranitelná, může být odstraněna výměnou zboží a zákon nedefinuje zda se musí jednat o 100% nové (vyměněné zboží musí mít stejné parametry a funkčnost jako vámi reklamované). Nárok na nové zboží máte pouze do 6-ti měsíců od koupi. Pokud je karta vadná, prosím zašlete ji na naše reklamační oddělení, abychom mohli kartu zaslat o otestování . Na kompletní příslušenství nemáte nárok, neboť příslušenství nebylo součástí reklamace.

Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.1.2016 10:28, před 9 lety


Pavel Faktor

Dobrý den pane Stýblo,


konzultoval jsem vaši odpověd se spotřebitelskou poradnou a váš výklad zákona je špatný, jako spotřebitel mám právo na nové zboží nebo odstoupení od smlouvy.


Děkuji Faktor

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.1.2016 10:46, před 9 lety

Podle § 2169 občanského zákoníku má spotřebitel právo na dodání nové věci, pokud původní zakoupený výrobek nemá požadované a sjednané vlastnosti a tuto vadu není možné napravit opravou věci. Toto zákonné ustanovení hovoří jasně o dodání nové věci, nikoliv o dodání věci použité. Pokud byla reklamace vyřízena výměnou zboží, ale toto zboží bylo označeno jako použité, porušil tím prodávající svou povinnost stanovenou zákonem. Spotřebitel má možnost požadovat dodání nové věci, případně má možnost od kupní smlouvy odstoupit, jelikož reklamace nebyla vyřízena řádně a včas.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.1.2016 13:50, před 9 lety

Dobrý den pane Faktor.

Prosíme o zaslání karty s příslušenstvím na naše reklamační oddělení, kartu vydobropisujeme.

Omlouvám se za komplikace.

Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.2.2016 17:27, před 9 lety


Pavel Faktor

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,
dnes se to celé uzavřelo.Tímto děkuji dTestu za vyřešení mého problému.