Společnost


M7 Group S.A; Satelitní televize Skylink

Počet nahlášených stížností:44
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#9059Poplatky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.01.2016, před 9 lety

Jitka Voglová

Znění stížnosti

Dobrý den, dávám podnět k prošetření každoročního vzrůstu tkzv. servisního poplatku. Za rok 2014 jsem za 1 kartu platila 348,-kč, za druhou, výhodnější na 2 roky 768,-kč. V roce 2015 už na 2 roky 899,-kč. Letos je poplatek zvýšen opět na 2 roky ve výši 1485,-kč. Mám dojem, že jde o vydírání, nezaplatím, vypnou vysílání! Zakoupila jsem satelit /10 000,-/, karty-2x 600,-, že budu mít klid, jak skylink sliboval, ale teď to vidím jinak. Už v době zavedení poplatku jsem projevila nesouhlas, nebylo to nic platné, vysílání bylo přerušeno dokud jsem nezaplatila.


Produkt

Nejde o konkrétní předmět.


Požadované řešení

Může se prosím někdo podívat na praktiky skylinku? Možná jsou v právu, možná ne.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2016 15:44, před 9 lety

Podle zákona o elektronických komunikacích má poskytovatel telekomunikačních služeb možnost jednostranně změnit smluvní podmínky. Je však povinen nejméně 1 měsíc před nabytím účinnosti změny smlouvy uveřejnit informaci o této změně v každé své provozovně a způsobem umožňujícím dálkový přístup. Zároveň je podnikatel povinen informovat účastníka o uveřejnění.

Český telekomunikační úřad může podnikateli poskytujícímu veřejně dostupnou službu elektronických komunikací nebo zajišťující připojení k veřejné komunikační síti uložit rozhodnutím, aby provedl změnu smlouvy nebo jejího zveřejněného návrhu pro veřejně dostupnou službu elektronických komunikací nebo pro zajištění připojení k veřejné komunikační síti, jsou-li v rozporu s tímto zákonem nebo prováděcími právními předpisy k tomuto zákonu nebo v rozporu se zákonem obsahujícím pravidla ochrany spotřebitele, a to z důvodu nekalých, klamavých nebo agresivních obchodních praktik nebo z důvodu diskriminace spotřebitele.

Společnost Skylink byla ze strany Českého telekomunikačního úřadu z důvodu užívání nekalých obchodních praktik v minulosti pokutována. Spotřebitelce doporučujeme obrátit se se stížností k tomuto úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2016 15:23, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.