Společnost


R&D Media

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9060Neoprávněné strhávání peněz přes mobilního operátora, klamavá reklama

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.01.2016, před 9 lety

Markéta Protivová

Znění stížnosti

Nic jsem si na těchto webových stránkách neobjednala, nestahovala... Dostala jsem se na ně přes soutěž na www.apple-kolo-stesti.wonez.com (dnes v PC nelze stránka zobrazit,ale v mobilu mi ji internet dohledal a je na nich uvedeno, že jsou to podezřelé stránky - klamavé), přes tuto soutěž, kde bylo nutné odeslat svou adresu v SMS, jsem odeslala na 904 400 99 ANO, ale již mě nikdo ohledně adresy pro zaslání výhry nekontaktoval ani ji nebylo možné odeslat. Bylo uvedeno že za SMS se zaplatí 99 Kč. Ale pak mi začali každý týden strhávat 99 Kč za to, že mi oni sami poslali sms ve znění: Stahovat neomezeně obsahu: http://m.cz.glomobi.com/?m=420.......(tečky=mé číslo mobilu)


Úplný začátek byl, že jsem hledala informace o výrobku KENKAI PROTAGONIST - webová stránka www.cie-aura.cz/kenkai-protagonist/ ihned naskočily stránky www.apple-kolo-stesti.wonez.com, www.gametwist.com


Produkt

neobjednaná služba


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2016 16:29, před 9 lety

Získala-li společnost majetkový prospěch bez toho, aby k tomu měla právní důvod, jedná se o bezdůvodné obohacení. Společnost má v takovém případě povinnost vydat to, oč se obohatila. Spotřebitelka by měla podnikatele vyzvat k vydání neoprávněně nabytého majetkového prospěchu. Více informací k této problematice je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.

Spotřebitelce dále doporučujeme obrátit se na svého poskytovatele telekomunikačních služeb (operátora) a požádat jej o blokaci zpráv z uvedeného telefonního čísla.

Vzhledem k tomu, že poskytovatelem platebních služeb je zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme rovněž spotřebitelce, aby se obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2016 14:35, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.