Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nic jsem si na těchto webových stránkách neobjednala, nestahovala... Dostala jsem se na ně přes soutěž na www.apple-kolo-stesti.wonez.com (dnes v PC nelze stránka zobrazit,ale v mobilu mi ji internet dohledal a je na nich uvedeno, že jsou to podezřelé stránky - klamavé), přes tuto soutěž, kde bylo nutné odeslat svou adresu v SMS, jsem odeslala na 904 400 99 ANO, ale již mě nikdo ohledně adresy pro zaslání výhry nekontaktoval ani ji nebylo možné odeslat. Bylo uvedeno že za SMS se zaplatí 99 Kč. Ale pak mi začali každý týden strhávat 99 Kč za to, že mi oni sami poslali sms ve znění: Stahovat neomezeně obsahu: http://m.cz.glomobi.com/?m=420.......(tečky=mé číslo mobilu)
Úplný začátek byl, že jsem hledala informace o výrobku KENKAI PROTAGONIST - webová stránka www.cie-aura.cz/kenkai-protagonist/ ihned naskočily stránky www.apple-kolo-stesti.wonez.com, www.gametwist.com
neobjednaná služba
vrácení peněz
|
Tweet |
Získala-li společnost majetkový prospěch bez toho, aby k tomu měla právní důvod, jedná se o bezdůvodné obohacení. Společnost má v takovém případě povinnost vydat to, oč se obohatila. Spotřebitelka by měla podnikatele vyzvat k vydání neoprávněně nabytého majetkového prospěchu. Více informací k této problematice je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.
Spotřebitelce dále doporučujeme obrátit se na svého poskytovatele telekomunikačních služeb (operátora) a požádat jej o blokaci zpráv z uvedeného telefonního čísla.
Vzhledem k tomu, že poskytovatelem platebních služeb je zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme rovněž spotřebitelce, aby se obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.