Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
U společnosti BE2, jsem zakoupila na měsíční zkoušku v hodnotě VIP profil na seznamování v 6/2015. Nicméně naúčtována mi následně byla mnohem větší částka za delší období. Smířila jsem se s tím a věc nechala být v domnění, že vše bude ukončeno po uplynutí doby předplatného. Nicméně koncem prosince 26.12.2015 mi touto společností byla stržena z mého účtu bez mého svolení částka 3294,- Kč. Teprve po této akci jsem zjistila, že odhlášení z VIP profilu je skoro nemožné, prokliky nefungují, kontakt na společnost téměř nedohledatelný. Z jediného email, který společnost uvádí: zakaznickyservis@be2.cz se zprávy vrací jako nedoručitelné. Takže výpověď není možné doručit.
Seznamka Be2. poskytováné služby absolutně neodpovídají uhrazené ceně.
Definitivní zrušení profilu, ukončení smluvního vztahu, jelikož o službu nemám zájem bez nutnosti uhradit další prolongační poplatek.
|
Tweet |
Společnost umožňuje vypovědět smlouvu pouze do doby 14 dnů před uplynutím sjednané délky závazku. Není-li tak učiněno, smlouva se automaticky obnovuje. Samotná prolongace není zakázaná. Co se týká prolongace, ta může být sjednána ve smlouvě a obecně platí, že se smlouva prodlužuje za stejných podmínek, pokud není již předem domluveno jinak.
Výpověď je tedy nutné společnosti doručit minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl smluvní závazek sjednán. Pokud spotřebitel nesouhlasí s prodloužením původního závazku, musí společnosti doložit, že svou výpověď společnosti adresoval minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl původní závazek sjednán.
Instrukcí, že spotřebitel má výpověď adresovat do jiné země, není třeba se řídit, neboť jde o nepřiměřený požadavek ze strany podnikatele ve vztahu ke spotřebiteli, zvláště pokud má podnikatel uvedeny ve Všeobecných obchodních podmínkách i další způsoby písemné komunikace se spotřebiteli, rovněž s přihlédnutím ke skutečnosti, že smlouvy jsou se spotřebiteli uzavírány výhradně formou prostředků komunikace na dálku, proto není rozumného důvodu, aby spotřebitelé vynakládali vyšší částky za poštovné do zahraničí i vzhledem k dlouhé době doručení, než je nezbytně nutné.
Pokud spotřebitel výpověď VIP členství ve stanovené výpovědní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti.
Spotřebiteli lze rovněž doporučit zaslaní výpovědi smlouvy přímo na adresu sídla společnosti, a to formou doporučeného dopisu s dodejkou pro potřebu pozdějšího dokazování. Pokud spotřebitel včas touto formou vypověděl prokazatelně (dopisem doporučeně) členství, je zapotřebí upozornit na tuto skutečnost společnost a doložit podacím lístkem a kopií učiněné výpovědi. Tímto způsobem spotřebitel bude moci prokázat, že službu řádně vypověděl a nemělo by tedy dojít k dalšímu strhávání, resp. k prolongaci smlouvy, protože závazek zanikne uplynutím doby, na kterou byl původně sjednán.
Jestliže byla výpověď včas podána prostřednictvím emailu či faxu, je vhodné na to společnost upozornit v případě, že by došlo k prolongaci smlouvy. Za tímto účelem je možné společnost kontaktovat na adrese zakaznickyservis@be2.cz.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
User ID: 0960e707554192e4b03ac927
Dobrý den Iveta Nováková,
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2, které uvádějí/upřesňují automatické prodloužení VIP členství, zakoupeného ke dni 24.06.2015. Prolongace je jasně uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.
VIP členství je automaticky prodloužené v případě, že klient svůj VIP status včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 14 dní před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 14 dní před prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 – prodloužené.
Je nám to líto, ale v obdobných případech není možnost refundace k dispozici.
Pokud došlo z naší strany k omylu a podepsanou Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvzení o odesání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu, abychom mohli Výpověď ověřit a provést správné nastavení Vašeho účtu.
Jako ústřetový krok z naší strany byla již automatická prolongace Vašeho VIP členství z naší strany vypovězená.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů nás prosím kontaktujte opětovně.
Obávám se, že jsem nedostala správnou odpověď. Problém je, že email na který všichni odkazujete a který je uveden jako jediný NEFUNGUJE.
Není proto možné tuto výpověď emailem podat. Dole přikládám scren obrazovky s chybovou hláškou. Pokoušela jsem se to odeslat z několika emailu, ale marně. Samozřejmě mohu doložit.
Nakonec jsem to tedy udělala písemně, doporučeně na zahraniční adresu. Což nepovažuji za korektní a doufám, že na to dostanu nějakou reakce. Nicméně nepovažuji to za zcela běžné.
Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejich právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy (nefunkční email), nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitelky řádně ukončen.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
User ID: 0960e707554192e4b03ac927
Dobrý den,
děkujeme za Váš email.
Dovolte nám uvést, že Váš klient souhlasil s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami, dle kterých je VIP/ Prémiové členství, zakoupené k datu 24.06.2015, automaticky prolongované. Informace související s prolongací jsou též součástí procesu objednávky VIP/ Prémiového členství a následně jsou uvedené i na dokladu o zaplacení, zaslaném po realizaci úhrady.
Jelikož nebyla ze strany Vašeho klienta zaznamenaná snaha o výpověď automatické prolongace, jeho VIP/ Prémiové členství bylo v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami prodloužené.
Tato skutečnost je uvedená ve Všeobecných obchodních podmínkách, s kterými Váš klient souhlasil v rámci procesu registrace svého profilu a také na potvrzení o úhradě.
Mějte prosím na paměti, že Výpověď členství je potřebné uskutečnit nejpozději 14 DNI před datem vypršení uhrazeného období.
Tímto Vám potvrzujeme, že výpověď již byla zpracovaná a členství vyprší k datu: 24.06.2016.
Děkujeme za Vaši pomoc i pochopení.
V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat opětovně.
Oznámení o ukončení mě sice těží, jen bych ho ráda měla nějak oficiálněji než z těchto stránek.
Dnes jsem se opět pokusila odhlásit přes email: zakaznickyservis@be2.cz a opět zpráva nebyla doručena.
Znamená to, že objednávka služby (přihlášení) může proběhnout elektronicky a velmi lehce, snadná je prolongace služby, platba služby, ale odhlášení lze udělat jen doporučeným dopisem do zahraničí. Nepovažuji to vůbec za korektní jednání ze strany společnosti be2.
Prosím o potvrzení výpovědi oficiální formou a ne oznámením na těchto stránkách.
Přikládám doklad, že ani dnes 7.1. nebylo možné doručit výpověď společnosti be2 na jediný kontaktní email, který uvádí na svých stránkách. To už snad jen jako informace pro ty, kteří by se také pokoušeli odhlásit.
Zajistíme, aby naše IT oddělení příčinu, v důsledku které nemohli byt emaily doručené, překontrolovalo. Mějte vsak prosím na paměti, že emaily, které zde uvádíte, byli zaslané až PO PROLONGACI Vašeho hrazeného členství. V zájmu zabránění prolongace je potřebné, aby byla výpověď realizovaná nejpozději 14 dni PRED prolongací (vypršením platnosti) hrazeného členství. Tímto Vám zároveň potvrzujeme, že Vaše hrazené členství bylo již vypovězené a nebude již prolongované.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Doposud jsem neobdržela oficiální vyjádření (na můj doporučený dopis do ciziny) ani email. Vyjádření o tom, že moje členství již nebude prolongované, mám pouze z těchto stránek.
Dobrý den,
děkujeme za Váš email.
Přijali jsme Vaši žádost o výpověď VIP/ Prémiového členství Vašeho klienta, 04.01.2016.
Tímto Vám potvrzujeme, že výpověď již byla zpracovaná a členství vyprší k datu: 25.06.2016.
Na přislouchajícím uživatelském profilu již žádné další prodloužení neproběhne.
V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat opětovně, zakaznickyservis@be2.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.