Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#9067Neprovedená zaplacená služba na přeposílání zásilek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

22 hodin 38 minut

Detail stížnosti

Publikováno
04.01.2016, před 9 lety

Šárka Kubálková

Znění stížnosti

Dobrý den,
stěžuji si z důvodu nepřeposílání zásilek. 2.12.2015 jsem požádala na poště Velké Popovice o přeposílání zásilek, vyplnila žádost, zaplatila poplatek 910 Kč. Dne 15.12.2015 se mi dostal do ruky originál žádosti (měla jsem vhozený ve schránce na původní adrese), donesla jsem na poštu a žádala nápravu. Pošta Velké Popovice přijala se slibem vyřízení. Do dnešního dne jsem neobdržela žádnou přeposlanou zásilku. Ani zprávu o vyřízení. Čekám dost důležitý dokument z katastálního úřadu, který potřebuji jako přílohu na finanční úřad. Nejsem spokojena, že nabízíte službu, kterou neuděláte.


Produkt

údaje na přijaté žádosti: 121683 130 02.12.2015 10 113915 112 910.00


Požadované řešení

Žádám o vyřízení a o vrácení relevantní částky za měsíc prosinec 2015, tj. platby za jeden měsíc.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.1.2016 07:58, před 9 lety

Kvalitu poskytovaných služeb může zákazník poštovních služeb reklamovat u kterékoli pošty. Jen tak lze docílit plnění závazků Českou poštou a zkvalitnění jejích služeb.

Dosílka je služba. Služba, která byla stanovena ve smlouvě. Česká pošta má povinnost plnit službu z této smlouvy. Pokud takovou smluvní povinnost poruší, má spotřebitel nárok na náhradu škody. Spotřebitel může požadovat náhradu škody za porušení smluvní povinnosti dle § 2913 odst.1 občanského zákoníku. Je třeba prokázat vznik škody, a to nedoručenými dopisy.

Reklamovat poskytovanou službu lze na kterékoliv poště, spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může stěžovatel podat do jednoho měsíce námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Proti zamítnuté reklamaci je také možné se bránit pomocí postupů České pošty. Česká pošta se odmítla zabývat stížnostmi svých zákazníků podanými prostřednictvím služby mimosoudního řešení sporů VašeStížnosti.cz, neboť disponuje vlastním systémem řešení stížností, který považuje za plně dostačující. Není-li spotřebitel spokojen s poskytováním poštovních služeb, může kromě uplatnění reklamace podat i stížnost. Stěžovat si můžete i telefonicky nebo e-mailem.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.