Společnost


TV Nova s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9073VOYO předplatné

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.01.2016, před 9 lety

Kudělka Rostislav

Znění stížnosti

Klamavá reklama.

Nabízí prvních 7 dní zdarma! Ale nejdříve musíte zaplatit měsíční poplatek 159,00 Kč.


Požadované řešení

řešení nenavrhuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2016 09:39, před 9 lety

Klamavá reklama je taková reklama, která souvisí s podnikáním nebo povoláním, sleduje podpořit odbyt movitých nebo nemovitých věcí nebo poskytování služeb, včetně práv a povinností, klame nebo je způsobilá klamat podáním nebo jakýmkoli jiným způsobem osoby, jimž je určena nebo k nimž dospěje, a tím i zřejmě způsobilá ovlivnit hospodářské chování takových osob.

Klamavou obchodní praktiku definuje § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Dozorovým orgánem je dle § 7 písm. i) zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy krajský živnostenský úřad (na základe odkazu v § 23 odst. 10 zákona o ochraně spotřebitele). Ke krajskému živnostenskému úřadu je tedy možné podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele s podezřením na klamavou obchodní praktiku. Dozorový orgán provede sám šetření a vyhodnotí, zda-li se skutečně jedná o nekalou obchodní praktiku podnikatele či nikoli. Pokud o to spotřebitel požádá, bude vyrozuměn o výsledku šetření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2016 14:15, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.