Společnost


Jana Radová

Počet nahlášených stížností:177
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 26 stížnostech.

#9075Scholl - předem zaplacené a nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

15 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.01.2016, před 9 lety

Romana Bušková

Znění stížnosti

Dne 20.12.objednáno a převodem z účtu zaplaceno zboží Scholl Velvet Smooth Diamond,elektrický pilník na chodidla modrý a Scholl Velvet Smooth, náhradní pedi válečky 2 ks v celkové ceně s poštovným 578 Kč.
Dle dodacích podmínek mělo být zboží doručeno do 10 dní, při dodací lhůtě nad 10 dní měl být zákazník informován o dodání, což se nestalo.
Dodavatel opakovaně kontaktován emailem, bez odpovědi. Uvedené telefonické spojení na stránkách dodavatele je neexistující.
Žádám o dodání zaplaceného zboží nebo vrácení uhrazené částky na účet.
Romana Bušková


Produkt

Scholl Velvet Smooth Diamond,elektrický pilník na chodidla modrý a Scholl Velvet Smooth, náhradní pedi válečky 2 ks


Požadované řešení

Žádám o dodání zaplaceného zboží nebo vrácení uhrazené částky na účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.1.2016 17:09, před 9 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Pokud podnikatel jednal s úmyslem nedodat zaplacené zboží, mohly být naplněny znaky skutkové podstaty trestného činu podvodu. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.1.2016 16:02, před 9 lety

Od spotřebitelky jsme obdrželi následující vyjádření:

"Dnes jsem obdržela od paní Jany Radové objednané zboží uvedené ve stížnosti #9075 Scholl - předem zaplacené a nedodané zboží. Paní Radová začala reagovat na emaily až poté, kdy jsem jí stanovila termín dodání do 18.1., zaslala printscreen webových stránek jejího internetového obchodu, kde je prokazatelné, že zboží je stále nabízeno skladem, že je na nich uveden neexistující kontakt a že obchodní podmínky nebyly z její strany dodrženy. Při nedodržení termínu dodání jsem pohrozila podáním trestního oznámení ve spolupráci s ostatními podvedenými zákazníky a kontaktováním České obchodní inspekce. Děkuji dTestu za rady a postupy, které jsou ke stížnostem podvedených zákazníků poskytovány. Pomohly mi se domoci objednaného zboží."

Na základě této informace stížnost uzavíráme, neboť ve sporu bylo dosaženo požadovaného řešení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.