Společnost


JETSILE CAPITAL s.r.o.

Počet nahlášených stížností:95
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9078Nedodané - předem zaplacené zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.01.2016, před 9 lety

Gustav KINČL

Znění stížnosti

Dne 17.12.2015 jsem na základě nabídky internetového obchodu velvet-smooth.cz objednal originál elektrického pilníku zn.Velvet Smooth, včetně 2ks náhradní hlavice a bankovním převodem z téhož dne poukázal na účet č.:2111903578/2700 požadovanou částku 737,-Kč. Vzhledem k tomu, že mimo zaslaného potvrzení objednávky nebylo možno společnost, JETSILE CAPITAL s.r.o. jakkoliv kontaktovat - telefon +420226254724 i e-mail info@velvet-smooth.cz) byly nedostupné, obrátil jsem se tedy telefonicky (viz.VOR) na jednatele společnosti s výzvou k plnění.


Produkt

Elektrický pilník zn.Velvet Smooth včetně 2ks náhradních hlavic


Požadované řešení

Vzhledem zjištěným reakcím řady zákazníků na nesolidnost výše uvedené společnosti, (dTest – nedodání zaplaceného zboží, či čínský padělek), existuje za dané situace pouze jediné možné smírné řešení a to je okamžité vrácení částky 737,-Kč zpět na můj účet. V opačném případě budu nucen učinit zásadní/nevratné kroky vedoucí k uspokojení této mé nezpochybnitelné pohledávky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2016 17:46, před 9 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Pokud podnikatel jednal s úmyslem nedodat zaplacené zboží, mohly být naplněny znaky skutkové podstaty trestného činu podvodu. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.1.2016 15:31, před 9 lety

Od spotřebitele jsme obdrželi následující vyjádření:

"peníze mi společnost JETSILE CAPITAL s.r.o vrátila"

Na základě této informace stížnost uzavíráme, neboť ve sporu bylo dosaženo požadovaného řešení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.