Společnost


SAZKA a.s.

Počet nahlášených stížností:14
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#9080Vyhry ve sportce a nasledne prohlidnuti na terminalu v albertu horni pocernice

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.01.2016, před 9 lety

Miloslava Otiepkova

Znění stížnosti

Uz podruhe se mi stalo a nejenom me,ze na tiketu byla pata a odezva od obsluhy byla,ze tam nic neni,chteji vam ten tiket vyhodit,ale pokud si ho vezmete zpet a zajdete jinam,vyhra tam je.Zajimave,ze.Na terminal neni vubec videt a naposledy se mi toto stalo 31.12.na stejnem miste.Muzete se tam zajet podivat,jsou tam podvodnici.Je to trafika uvnitr alberta.Doufam,ze se o to postarete.Prijemny den Otiepkova.


Požadované řešení

Postaveni terminalu na viditelne misto a vymenu obsluhy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.1.2016 12:32, před 9 lety

Pokud obsluha terminálu jednala s úmyslem oklamat spotřebitele a získat tak majetkový prospěch, mohly by být naplněny skutkového znaky trestného činu podvodu. Získaný majetkový prospěch by ale musel činit minimálně 5 000,- Kč, v opačném případě by se mohlo jednat o přestupek proti majetku.

Pokud je chyba na zařízení, které vyhodnocuje losy podané do číselné loterie, je vhodné o tom informovat společnost provozující toto zařízení. Nebyla-li vyplacena výhra, i když tomu tak mělo být, může se spotřebitelka domáhat po společnosti provozující číselnou loterii plnění z výherního losu (ustanovení občanského zákoníku o nevymahatelnosti pohledávek z losu se nepoužijí, neboť provozování této číselné loterie podléhá úřednímu povolení).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2016 13:12, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.