Počet nahlášených stížností: | 14 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Uz podruhe se mi stalo a nejenom me,ze na tiketu byla pata a odezva od obsluhy byla,ze tam nic neni,chteji vam ten tiket vyhodit,ale pokud si ho vezmete zpet a zajdete jinam,vyhra tam je.Zajimave,ze.Na terminal neni vubec videt a naposledy se mi toto stalo 31.12.na stejnem miste.Muzete se tam zajet podivat,jsou tam podvodnici.Je to trafika uvnitr alberta.Doufam,ze se o to postarete.Prijemny den Otiepkova.
Postaveni terminalu na viditelne misto a vymenu obsluhy.
|
Tweet |
Pokud obsluha terminálu jednala s úmyslem oklamat spotřebitele a získat tak majetkový prospěch, mohly by být naplněny skutkového znaky trestného činu podvodu. Získaný majetkový prospěch by ale musel činit minimálně 5 000,- Kč, v opačném případě by se mohlo jednat o přestupek proti majetku.
Pokud je chyba na zařízení, které vyhodnocuje losy podané do číselné loterie, je vhodné o tom informovat společnost provozující toto zařízení. Nebyla-li vyplacena výhra, i když tomu tak mělo být, může se spotřebitelka domáhat po společnosti provozující číselnou loterii plnění z výherního losu (ustanovení občanského zákoníku o nevymahatelnosti pohledávek z losu se nepoužijí, neboť provozování této číselné loterie podléhá úřednímu povolení).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.