Společnost


ANTALON s.r.o.

Počet nahlášených stížností:49
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#9081Přístup a férovost společnosti (reklamace 10520)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.01.2016, před 9 lety

Jitka Eichner

Znění stížnosti

…nevzala jsem si jméno zaměstnankyně, která reagovala, ať okopíruji doklad na poště a zašlu Vám jej.
jen pro upřesnění:
Myslíte si, že má hodně zákazníků ten, kdo si zákazníky hýčká nebo druhá strana?
V dnešní době je bohužel podniků, kde je přístup k zákazníkům vstřícný opravdu málo, chcete-li k nim patřit, mějte i nadále své podmínky.
Vracím se tam, kde vím, že byl servis naplněný, pro představu - chcete po mě, abych platila za poštovné. Cena balíku zpět by mě stála 150 korun, rozhodla jsem se, že si balík vyzvednu, protože jinak bych platila téměř 300 korun za produkt, který mě stál 500 korun bez poštovného.
Ale jde zde předně o čas, který je v dnešní době ceněný ze všeho nejvíce. Nejde zde o peníze, ale o přístup a princip férovosti, která se jaksi vytrácí.


Přeji mnoho spokojených zákazníků,

Jitka Eichner
724549952


Požadované řešení

Byla bych ráda za uhrazení poštovného z mé strany. tj. 131 korun, poštovné z Vaší strany není, rozhodla jsem se pro víc jak hodinovou cestu k vyzvednutí produktu na Hloubětíně.

děkuji za vstřícnost z vaší strany a kladné vyřízení,

Jitka Eichner


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2016 09:53, před 9 lety

V daném případě se zřejmě jedná dle popisu spotřebitelky o uplatněnou a uznanou reklamaci dodaného zboží. Spotřebitelka má v takovém případě nárok na bezplatné dodání bezvadného zboží s tím, že veškeré náklady, co spotřebiteli vzniknou, musí hradit prodávající. To znamená, že pokud by spotřebitel obdržené zboží musel vrátit, hradí prodávající vynaložené poštovné. Zároveň zdarma musí dodat bezvadný výrobek.

Podle ustanovení § 1924 občanského zákoníku má spotřebitel nárok na úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací, čímž se samozřejmě myslí jen reklamace oprávněná. Účelně vynaložené náklady je nutné chápat jako ty nejmenší nutné s přihlédnutím ke vzdálenosti pobočky, objemnosti zboží a možnosti náklady snížit. To znamená, že prodávající není povinen kupujícímu hradit skutečně vynaložené náklady, pokud spotřebitel například nevyužil nejlevnější možnost dopravy. V takovém případě prodávající hradí jen poměrnou část odpovídající nejlevnější možné variantě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2016 13:06, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.