Počet nahlášených stížností: | 177 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 10.10.2015 jsem si na internetových stránkách www.vyprodej-zbozi.cz vedené p. Radovou Janou, Havlíčkova 131, Zásmuky 28144, tel.: 704403239, IČO 62438212 objednala vánoční dárky pro děti,zaplatila převodem a nemám ani zboží,ani peníze- 1.366,-Kč.Nikdo nereaguje na telefon.Po několika mailových urgencích mi bylo 4.11.2015 odepsáno,že zboží pošlou v pondělí 9.11.,ale opět nic.Jsem znechucena.A je nás koukám hodně.
Jedná se o toto zboží- Včelí medvídci Brumda zpívající 1x139 Kč Taneční podložka X-treme Dance Pad Platinum 4 in1 2x299 Kč 598 Kč Vláček, mašinka Jixin Dream Palace jako LEGO DUPLO 1x549 Kč 549 Kč Platba bankovním převodem na číslo učtu 270312549/0300 Zpráva pro příjemce Vaše příjmení. Variabilní symbol číslo objednávky + poštovné 80 Kč CELKEM 1 366 Kč Číslo objednávky : 22191417 Datum : 10.10.2015 22:19:01
Požaduji navrácení peněz na můj účet!!!
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Pokud podnikatel jednal s úmyslem nedodat zaplacené zboží, mohly být naplněny znaky skutkové podstaty trestného činu podvodu. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.
Od spotřebitelky jsme obdrželi následující vyjádření:
"děkuji moc za pomoc.Peníze mi dnes přišly na účet"
Na základě této skutečnosti případ uzavíráme, neboť bylo dosaženo požadovaného řešení.
Hodnocení: