Společnost


Jana Radová

Počet nahlášených stížností:177
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 26 stížnostech.

#9083Nedodané,ale zaplacené zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.01.2016, před 9 lety

Eva Votoupalová

Znění stížnosti

Dne 10.10.2015 jsem si na internetových stránkách www.vyprodej-zbozi.cz vedené p. Radovou Janou, Havlíčkova 131, Zásmuky 28144, tel.: 704403239, IČO 62438212 objednala vánoční dárky pro děti,zaplatila převodem a nemám ani zboží,ani peníze- 1.366,-Kč.Nikdo nereaguje na telefon.Po několika mailových urgencích mi bylo 4.11.2015 odepsáno,že zboží pošlou v pondělí 9.11.,ale opět nic.Jsem znechucena.A je nás koukám hodně.


Produkt

Jedná se o toto zboží- Včelí medvídci Brumda zpívající 1x139 Kč Taneční podložka X-treme Dance Pad Platinum 4 in1 2x299 Kč 598 Kč Vláček, mašinka Jixin Dream Palace jako LEGO DUPLO 1x549 Kč 549 Kč Platba bankovním převodem na číslo učtu 270312549/0300 Zpráva pro příjemce Vaše příjmení. Variabilní symbol číslo objednávky + poštovné 80 Kč CELKEM 1 366 Kč Číslo objednávky : 22191417 Datum : 10.10.2015 22:19:01


Požadované řešení

Požaduji navrácení peněz na můj účet!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2016 17:42, před 9 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Pokud podnikatel jednal s úmyslem nedodat zaplacené zboží, mohly být naplněny znaky skutkové podstaty trestného činu podvodu. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2016 09:48, před 9 lety

Od spotřebitelky jsme obdrželi následující vyjádření:

"děkuji moc za pomoc.Peníze mi dnes přišly na účet"

Na základě této skutečnosti případ uzavíráme, neboť bylo dosaženo požadovaného řešení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
13.1.2016 09:48, před 9 lety


Eva Votoupalová

Hodnocení: